Spennende å være på reise vettuSen kveld på frøkna. Kom til bestemor og bestefaren sin i halv 7 tiden. Enda våkenmasse leking med alle sammen og krabbing overalt, så sovebhar hun virkelig ikke tid til
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende å være på reise vettuSen kveld på frøkna. Kom til bestemor og bestefaren sin i halv 7 tiden. Enda våkenmasse leking med alle sammen og krabbing overalt, så sovebhar hun virkelig ikke tid til
![]()
Oj. J var våken lenge daSovenei haha hva er det?
J hadde ikke sovet siden 14:30hun la seg for en time siden.
Må innrømme hun er ganske herlig å reise på båt med. Sover stortsett hele turene og er blid ellersSpennende å være på reise vettu![]()
Ååh. Nå fikk jeg lyst på pannekakerVar det ikke pannekake dag igår?
Vi liggee litt etter å har pannekaker idag![]()
Godt å høreMå innrømme hun er ganske herlig å reise på båt med. Sover stortsett hele turene og er blid ellers![]()
Hva pakker du til?Må pakke
Så må jeg trene
Pakke? Åja, treffet .Må pakke
Så må jeg trene
Var det? Har jeg ikke fått med megVar det ikke pannekake dag igår?
Vi liggee litt etter å har pannekaker idag![]()
Tror kanskje jeg bare burde bo på en båtGodt å høre
Da må du bare putte henne i en båt til kvelds![]()
HahaTror kanskje jeg bare burde bo på en båt![]()
Åh. Høres deilig ut. Spesielt med sprelle frøkna i magenSpiser popkorn,drikker brus og der idol. Med ei sparkende frøken i magen ♡
haha.Haha
Da kommer jeg ikke på besøk![]()
Spiser ostepop, drikker brus, ser luksusfellen og har ingen baby i magenSpiser popkorn,drikker brus og der idol. Med ei sparkende frøken i magen ♡
Ja ♡ syns det er så herlig å endelig kjenne noe, håper det er positivt mtp morkakenÅh. Høres deilig ut. Spesielt med sprelle frøkna i magen![]()
Liker - Joda, men blir så båtsykhaha.liker du ikke båter?
Så bare i går at det var pannekake dagenHar ikke hatt det på lenge, vi
Hehe, deilig å slappe av å kose seg uansettSpiser ostepop, drikker brus, ser luksusfellen og har ingen baby i magen![]()
Mannen har svidd halvpartenÅåh. Nå fikk jeg lyst på pannekaker![]()
Åh. Jeg kjøper hus på land så du kan komme da!Liker - Joda, men blir så båtsyk![]()