jaja.. the life of a momjeg er litt trøtt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jaja.. the life of a momjeg er litt trøtt![]()
jepp, men det er veldig sprik fra 08:00 - 05:30jaja.. the life of a mom![]()
God morgenGod morgennatta var grei. Siste dag i permisjon å jeg begynner selvfølgelig å bli syk
![]()
Da låser du døra til kjellerenGjør nok det. Bare jeg ikke blir husreddhaha. Liker ikke kjellere :å
Du er igrunn ganske smart du!Da var jeg ikke helt på bærtur du Hehe
Ha en fin dagHa en finfin onsdag damer![]()
Aldri hørt omSjokoladepålegg, ble veldig søtt og kvalmende![]()
Ligge på sofaen og bli friskHva er deres planer i dag ?![]()
Jeg tror nok det jeg jaHe he vi får se da
God morgenGod morgen
Eneste dag denne uka uten en avtale eller to, så sa tenker jeg ta turen inn på sykehuset og levere melka jeg har pumpet. Litt handling etterpå kanskje. Utnytte tiden når jeg har den, i morgen er det legen og fredag øyelege og bilverksted
Minimum 10 dager..Hvor lenge blir han borte nå da?
God morgenGod morgen jenter!
I dag blir det å besøk hos ei venninne, siden vi ikke rekker 1-års bursdagen til gutten hennes i ettermiddag.
Så skal Vesla på idrettskolen kl 17.
Hva skal dere i dag?
I grunn ikke mye. Skal i bassenget med fysio. Ellers bare være hjemme. Tuppa er i bhg i dag så jeg skal hvile bekkenet mest mulig.Hva er deres planer i dag ?![]()
Det er jo en kjempe fordel med slike i familienfår gjøre det.![]()
Huset trenger en real overhaling. Å vi vil slå ned halve veggen mellom kjøkkenet og stua, kanskje gjøre om trappa pluss pluss![]()
Trenger en bedre planløsning her
Så da er det greit at svigerfar er utdanna skipsarkitekt og svigermor grafisk designer![]()
Jepp, kom hjem fredagsnatten, men har jobbet 7-20 hver dag siden.. :/Han kom jo nettopp hjem?!![]()
Så herlig at hun sov gjennom nattenN sov gjennom natten, men sto opp 05:30... hun sovnet 07:20 så fikk sove 30-40 min før vi sto opp
hun spiste nesten en hel brødskrive i bhg idag til frokost. bananen våres var dårlig... men henne spiser ikke brødskive hjemme. henne spiser brød om henne får spise rundt 08:30så da får vi bare stå opp tidligere så henne får lyst på mat eller spise brødskive i bhg. at jeg har med
idag skal henne få pasta og kylling så jeg tok ikke med matpakke på morgen
jeg har sovet MYE bedre med bbhugme! elsker den puten jeg! <3
Da fikk hun jo sovet ut littjepp... jeg var helt dømen hun sovnet 07:20 så fikk 30-40 min mer søvn da
![]()
Du ogsåHa en finfin onsdag damer![]()