Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir de beregnet fra 1 i måneden til den siste i hver måned eller ?
Får utbetalt av arbeidsgiver og ikke av Nav. Arbeidsgiver er kommunen. Og får ikke det beløpet til å stemme med dags satsen . ?
Husk at dere ikke får foreldrepenger for lørdag og søndager da.. kanskje hjelper det på regnestykket? ☺
Jeg har fastlønn (kommune) og får slik jeg har skjønt det samme som jeg ellers har fått men får det heller ikke til å stemme med dagsatsen til nav...
Ja og selv om lørdag og søndag ikke er beregnet inn så får jeg det fortsatt ikke til å stemme. Får for lite enn det Dagssatsen er. Er ikke det rart?
Sendte Mail til sjefen min om det nå i sta. Får se hva han sier. Men det går ikke opp selv med timelister fra den 19 til 20 hver måned hvis det er det de regner fra. Og stemmer heller ikke med 1 til siste i måneden. ?
Får det heller ikke til å stemme, jeg har fastlønn som går fra 1-30/31 hver måned og da blir det jo 20/21 arbdager hver mnd, fortsatt er beløpet for lite... Rare greier. Må nok ringe inn å høre jeg og... Lønn på fredag, lønnslipp i dag....
Dere må trekke ut skatt også da. Vet ikke om det hjelper hos dere?
Husk at februar er en minimåned.
Ja det er veldig rart syntes jeg.
Får også lønn på fredag og fikk slippen i dag. Og det stemmer ikke Med noen ting. Gjerne fortell meg hva de sa hvis du ringer så skal jeg si hva sjefen sa når jeg får svar.
Kjedelig å få for lite penger når det ikke stemmer med vedtaket. Er sånn ca 2500,- - 3000,- for lite brutto !
Hos meg er det ca 2000 feil.... Merkelige greier... Skal holde deg oppdatert![]()
Høres merkelig ut og anbefaler deg å få det sjekket ut! ☺ Får du permisjon for hele februar da? Min startet først 8.februar og jeg får vel utbetaling fra NAV i slutten av måneden..Ja men står sånn : Regulativ lønn også ett beløp der. Og det er det beløpet som ikke stemmer med Dagssatsen x antall dager i måneden også skal man trekke skatt også netto utbetalt! Det er rart :-/
Høres merkelig ut og anbefaler deg å få det sjekket ut! ☺ Får du permisjon for hele februar da? Min startet først 8.februar og jeg får vel utbetaling fra NAV i slutten av måneden..
Det er alltid super irriterende når det er noe tull med lønn/penger/utbetalinger... Håper du finner raskt ut av det! ☺Ja for min begynte 21 januar !må få sjekket det ja , kjedelig å
Få for lite![]()
Kan det ha noe med at dere evt har valgt 80% dekningsgrad da?