Invitert i bryllup

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Fikk i dag en bryllupsinvitasjon fra søskenbarnet mitt som jeg ikke har kontakt med. La merke til at d var bare jeg som ble invitert og ikke samboeren min, ikke sikkert hun har fått med seg at jeg har samboer eller venter barn. Greia er at jeg synes d blir feil å dra uten samboeren, men jeg vil jo ikke spørre heller om han kan være med,d blir frekt kanskje? Og lillebror er 2 mnd når bryllupet er,så han må selvfølgelig bli med isåfall. Hvordan skal jeg svare på invitasjonen da?

Jeg ville tatt en tlf til en av mine foreldre som kunne "fisket" litt hos sin/e søstre/brødre om hvordan brudeparet har tenkt. Kanskje er det invitert uten partner pga plassmangel,lite budsjett etc. Eller så vet de kanskje ikke om samboer&barn som du sier :P lettere å kontakte brudeparet hvis man vet tankegangen.

Du kan jo sende en melding og gratulerer og i slengen si at du venter barn, da vil det jo være naturlig at du vil ha med samboer og baby:)

Jeg ville tatt en tlf til en av mine foreldre som kunne "fisket" litt hos sin/e søstre/brødre om hvordan brudeparet har tenkt. Kanskje er det invitert uten partner pga plassmangel,lite budsjett etc. Eller så vet de kanskje ikke om samboer&barn som du sier :p lettere å kontakte brudeparet hvis man vet tankegangen.
Greia er at mora hennes er søstra til min avdøde far og vi har ikke hatt så mye med dem å gjort siden han gikk bort i 87 dessverre. Så veldig hyggelig å bli invitert,men vil bare ikke dra uten sambo og baby;)

Du kan jo sende en melding og gratulerer og i slengen si at du venter barn, da vil det jo være naturlig at du vil ha med samboer og baby:)
Men samtidig skrive at jeg skjønner hvis d ikke går da eller? ah,blir så usikker,ikke flink til sånt:P

Ja, ville gjort som foreslått over her. Sendt melding og takket for innbydelsen, men at du venter barn da og da og ting hadde vært lettere om samboeren og kunne være med, og om det var mulig isåfall. Og selvsagt at det er helt greit om det ikke går :)

Vi er bedt i bryllup i august, 2,5 mnd etter termin.. Se om det funker med barnevakt eller om frøken må være med.. Det blir spennende!! :)

Vi er bedt i bryllup i august, 2,5 mnd etter termin.. Se om det funker med barnevakt eller om frøken må være med.. Det blir spennende!! :)
Synes lillebror er for liten til barnevakt da ,så han blir med oss!:) gøy med bryllup og jeg håper gubben blir inspirert;)

Synes lillebror er for liten til barnevakt da ,så han blir med oss!:) gøy med bryllup og jeg håper gubben blir inspirert;)

Jeg får se, går det greit kan mamma ha henne om så noen timer.. Vi skal være på et hotell 20 min herfra så det er fort gjort å komme med henne evt :)
Hehehe du vet det er skuddår i år??;) så du har jo "lov" til å komme han i forkjøpet ;)

Jeg får se, går det greit kan mamma ha henne om så noen timer.. Vi skal være på et hotell 20 min herfra så det er fort gjort å komme med henne evt :)
Hehehe du vet det er skuddår i år??;) så du har jo "lov" til å komme han i forkjøpet ;)
Da går d jo an selvfølgelig:) vi skal dra såpass langt at vi må overnatte,derfor uaktuelt med barnevakt når han er såpass liten:)

Jeg tror faktisk han hadde blitt litt snurt da,er litt gammeldags av seg:P

Back
Topp