Så kjedeligJeg kunne det førdrikke kaffe klokken 22 bare fordi det er godt. Og så legge meg rett etter. Nå ødelegges søvnen av det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedeligJeg kunne det førdrikke kaffe klokken 22 bare fordi det er godt. Og så legge meg rett etter. Nå ødelegges søvnen av det..
Må legge ut bilderYup.. Hadde visst skjeve hornhinner og greierså endte med å ta med 4 par briller hjem for prøving
![]()
Min skal opp på stortrinnetja.. grusomt
Lille jenta mi skal begynne på skolen!
Ja fryktelig kjedeligKjedelig når det er sånn
Åh. Av og til hadde jeg trengt å kunne gjøre det igjen. Fått litt ekstra energi rundt 6 tiden, men drikker jeg kaffe da er kvelden og natta ødelagtSå kjedeligJeg kan fortsatt gjøre det. Heldigvis
![]()
Ok skjønner. Bra det daja. de jobbe med saken litt fremdeles som jeg har forstått det.
Det tror jeg også.Det håper og tror jeg vi alle vil![]()
hehe kjedelig det ogsåÅh. Av og til hadde jeg trengt å kunne gjøre det igjen. Fått litt ekstra energi rundt 6 tiden, men drikker jeg kaffe da er kvelden og natta ødelagt
ja tenk på det da! oij oij oij.. Må være en terskel å krysse det også.Min skal opp på stortrinnet
Har gått på den smellen flere ganger førhehe kjedelig det også![]()
ødelegge hele natta![]()
ja det synes jeg også.Ok skjønner. Bra det da
tror jeg er herda jeg daHar gått på den smellen flere ganger før![]()
Haha. Hva er hemmeligheten? Vil bli herda igjentror jeg er herda jeg da![]()
Oi da :O ja de er søteJepp. Omtrent ingenting. Hyl og skrik fra frøkna jevnt over. Trøste, så ble hun leken. River overende den tykke sprinkelsengbeskyttelsen.
Søt da når hun drar den ned, legger hodet oppå og så gliser til oss gjennom smokken fordi hun fant ossmen klokken 4 på natta er det lite kult i lengden
![]()
Jaa. Slitsomt helg, og så starta jo uka slik at man var enda mer slitenOi da :O ja de er søtemen om natta vil man sove
![]()
drikke til et ikke har noe effekt lenger??Haha. Hva er hemmeligheten? Vil bli herda igjen![]()
Ja, jeg har det denne gangenJadu har vel vinterbaby?
Hahahdrikke til et ikke har noe effekt lenger??
hahaha aner ikke.. bare er sånn![]()
hahahahaha det kan jo forklare litt... derfor jeg virrer rundt som en gal noen gangerHahahblir duracellkanin da med hjertebank
får nok hjertebank av astmamedisinen
![]()
Haha, nei her laver det ned så tviler på det er noen hetebølge rundt hjørnetJa, jeg har det denne gangen
Ingen hetebølge meldt i nærmeste fremtid![]()