Crinone - progesteron flere som bruker det?

Love

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hei,

Jeg bruker crinone pga to tidlig SA en i uke fem og en i uke seks.
Jeg har begynt med det noen dager etter eggløsning.

Er det flere som bruker det her i forumet?
Noen i andre forum som har noen erfaringer?

:-)

Jeg bruker Lutinus :) 3 ganger om dagen fra den dagen jeg fant ut om graviditeten :) fått pga 3 aborter :(

Jeg fikk høre det av mange som har hatt flere SA at de med det har klart å beholde spiren.... Så håper på det jeg også :-)

Ja håper virkelig det :) har tett oppfølging på sykehuset også :) hver 14 dag :) var der i dag å ble satt tilbake 1 uke +- :( men så at alt var i orden :)
Qq
Jeg prøver å tenke positivt men kommer nok ikke til å slappe mer av før jeg passerer 8 uker fordi jeg har mistet tidlig.
Jeg tenker at plutselig så klaffer det med bra egg og progestron gjør sitt og da har vi en baby etter ni mnd..... :-)

Veldig bra at du for oppfølging fra sykehuset, hvor langt er du på vei?

Det hjelper å lufte tanker her da jeg har ikke fortalt andre enn samboer, vil spare andre bekymringen.

Håper at jeg heller om par mnd kan fortelle den glade nyheten. I dag var det 70 % på barnashus så jeg måtte virkelig bestemme meg for å ikke kjøpe noe :-)

Ja jeg å tør ikke håpe alt for mye før uke 10 da jeg mistet sist :( han viste ikke helt hvor langt jeg var i dag men trodde ca 1 uke mindre så 5+2 :)

Håper virkelig på bankene hjerte neste ultralyd altså :) jeg å trenger å lufte masse nærvøsitet så får ta det her :)

Hvor langt er du på vei? Får di noe oppfølging på sykehus eller legen dine eller? :)

Jepp! Bruker det ja :)

Eller.. bruker lutinus, men det er jo det samme :) brukte 3 ganger daglig frem til onsdag i forrige uke, og nå 1 pr dag.

jeg bruker utrogestan. Men det er jo samme greiene. Faktisk har jeg prøvd både lutinus og crinone, å utrogestan er det beste, lutinus er ihvertfall det mest klissete.
Tar 2 kap x3. Skal ta til lsutten av uke12. HAr satt in blastocyst med donoregg. Derfor progresteronstøtten.

Jeg er bare 4 + 3 , heldigvis har jeg vært så gal at jeg vurdere å bytte jobb midt i alt dette. Har ikke fast jobb og fått forespørsel om en drømmejobb, var til intervju i dag og da skjer det så mye at jeg ikke for tid til å tenke og bekymre meg så masse.... :-)
Sjefen i vikar jobben blev utrolig nok sur i dag for at jeg har vært til intervju så jeg måtte ro litt i dag for å ikke miste den jobben jeg har....

Så mye annen spenning i livet om dagen :-)

Men så flott at vi er flere, da har vi noen å dele tanker og erfaringer med.

Crinone tar jeg kun på morgenen og merker ikke noe kliss :-)

Jeg er bare 4 + 3 , heldigvis har jeg vært så gal at jeg vurdere å bytte jobb midt i alt dette. Har ikke fast jobb og fått forespørsel om en drømmejobb, var til intervju i dag og da skjer det så mye at jeg ikke for tid til å tenke og bekymre meg så masse.... :-)
Sjefen i vikar jobben blev utrolig nok sur i dag for at jeg har vært til intervju så jeg måtte ro litt i dag for å ikke miste den jobben jeg har....

Så mye annen spenning i livet om dagen :-)

Så spennende da :) ja får håpe du får den andre jobben da, dumt den gamle sjefen ble sur, men vis han ikke vil miste deg så må han jo tilby deg noe fast :p hehe

Ja helt enig :-)

Har dere mange symptomer?

Ja litt er oppblåst men det regner jeg er pga Lutinus :) men har ømme pupper, å kvalme samt super trøtt, kan sove hele tiden :) :( du da ? ;)

Back
Topp