Alk84
Gift med forumet
Glad snuppa har slutta med bleier nå ja!
Har ikke hvert der enda men kanskje greit å være litt forsiktig ved slike steder![]()
Ja han har sluttet han her å, men det luktet jo helt forferdelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glad snuppa har slutta med bleier nå ja!
Har ikke hvert der enda men kanskje greit å være litt forsiktig ved slike steder![]()
Bra du slipper bleieskift daJa han har sluttet han her å, men det luktet jo helt forferdelig![]()
Håper det går bedre enn forventet idagI dag brekker jeg meg av alle sterke lukter. Klarte ikke smøre matpakke engang. Dette kan bli en fin dag på jobb![]()
Takk. Blæh sliter litt i dag..ikke kastet opp enda hvertfallHåper det går bedre enn forventet idag![]()
Vet ikke hva som er verst jeg. Å gå og være kvalm eller å kaste oppTakk. Blæh sliter litt i dag..ikke kastet opp enda hvertfall![]()

Overlevde første del av dagenVet ikke hva som er verst jeg. Å gå og være kvalm eller å kaste opp![]()
Håper det gikk bra på kontoret også.Overlevde første del av dagenNå skal jeg bare jobbe en times tid til på kontoret før jeg drar hjem
![]()
Det gikk veldig fint der for der var det heldigvis ikke så mange sterke lukterHåper det gikk bra på kontoret også.![]()
Godt det daDet gikk veldig fint der for der var det heldigvis ikke så mange sterke lukter![]()
God bedring! Jeg hadde en syk gutt forrige uke og var hjemme med han et par dager. Det var greit å være hjemme da siden jeg var så svimmel.Godt det da![]()
Nesten glad snuppa er syk så jeg slipper de sterke luktene på jobb![]()
Allmenntilstanden er på topp her, så hun har det nok braGod bedring! Jeg hadde en syk gutt forrige uke og var hjemme med han et par dager. Det var greit å være hjemme da siden jeg var så svimmel.
Også rundstykkedeigHar hatt god luktesans lenge nå, reagerte litt på folk som brukte mye parfyme en stund, men jeg tror jeg automatisk har begynt å puste med munnen når jeg lukter slikt som kan få meg til å føle meg uvel. Men her om dagen på jobben så lagde de rundstykker, og jeg måtte løpe til utgangsdøra og puste der, kom så brått over meg, hadde lagd rundstykker selv hjemme dagen før og hadde ingen plager.. Og det var kun rundstykkedeigen jeg reagerte på, når de stekte dem var det ikke noe problem... Rart...
Urin ja..da hadde nok jeg slitt littAllmenntilstanden er på topp her, så hun har det nok bra![]()
På jobben kan vi ofte få kunder som lukter urin (har en teori om at mange ikke brukes riktig beskyttelse mot inkontinens i Sverige) så gleder meg ikke akkurat til det
Syns det kan være ekkelt fra før samtidig som jeg syns veldig synd på dem, gikk ihvertfall ann å nærmest ignorere det, hvordan det blir fremover er jo en annen sakUrin ja..da hadde nok jeg slitt litt![]()
Også rundstykkedeigtrodde det nærmest var uten lukt? Hadde de puttet noe i den?
Håper det ikke fortsetter sånn da, er jo greit å ikke reagere på slike tingNei, det luktet normalt, det bare gjorde meg uvel.