Forbanna babyverdenappen

Bruker920lil

Andre møte med forumet
Hei dere! Lilletrampepus her! :p
Jeg ble kasta ut av appen med "epostadressen er ukjent"... På Internett får jeg logga inn med riktig e-postadresse, og får riktig nick.. Når jeg nå har logga inn med samme e-postadresse i appen, så får jeg et helt dust nick, og ikke tilgang til meldinger eller noenting...

Noen som har vært borti det samme?

Aldri opplevd, men anbefaler deg å kontakte tamara så blir det nok fikset!

Evt prøve å reinstallere appen!

Evt prøve å reinstallere appen!
Gjort flere ganger.. Har fjerna appen hver gang jeg ble sinna over at ingenting funka! :p haha!
Bytta passord og full pakke, men ingenting hjelper.. Men har sendt melding til Tamara nå, så får vi se :)

Gjort flere ganger.. Har fjerna appen hver gang jeg ble sinna over at ingenting funka! :p haha!
Bytta passord og full pakke, men ingenting hjelper.. Men har sendt melding til Tamara nå, så får vi se :)
Håper du får raskt hjelp :)

Takk, håper jeg og! :) imens får jeg være et teit nick jeg ikke får endra på :p
Eller bare bruke nettleseren enn så lenge :p får du ikke enda på nicket heller? Merkelig den appen til tider altså....

Eller bare bruke nettleseren enn så lenge :p får du ikke enda på nicket heller? Merkelig den appen til tider altså....
Safarien bruker så himla lang tid på å laste i forhold til appen, hakke tålmodighet til det, haha! :p
Nei, får ikke endra noenting.. Men jeg er jo innlogga med samme e-post både i nettleseren og appen... :o :p

Safarien bruker så himla lang tid på å laste i forhold til appen, hakke tålmodighet til det, haha! :p
Nei, får ikke endra noenting.. Men jeg er jo innlogga med samme e-post både i nettleseren og appen... :o :p
Merkelig opplegg! Men tamara ser forhåpentligvis på det i morgen :)

Jeg ble kasta ut av appen med "epostadressen er ukjent"... På Internett får jeg logga inn med riktig e-postadresse, og får riktig nick.. Når jeg nå har logga inn med samme e-postadresse i appen, så får jeg et helt dust nick, og ikke tilgang til meldinger eller noenting...

Ja jeg bruker bare vanlig nett i stedet for appen :(

Good to be back! :D
Jeg får ikke tilgang til den teite brukeren som jeg sendte PM til Tamara med, men nå ordna det seg jo uansett så :P
Så lenge alt er i orden nå så spiller det vel ingen rolle hehe :p

Opplevd deg mange ganger! Men av en eller annen grunn fungerte det enten noen timer senere eller neste dag... Merkelig opplegg men :)

Enig mye rart med den appen. Brukern ikke lenger :p så får ikke lagt ut bilder da:(

Back
Topp