Ble litt for sent i går. Så da må jeg legge meg litt tidligere i dag. Vet jo aldri hva natten bringerEr du trøtt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble litt for sent i går. Så da må jeg legge meg litt tidligere i dag. Vet jo aldri hva natten bringerEr du trøtt?
Nei er sant det.Ble litt for sent i går. Så da må jeg legge meg litt tidligere i dag. Vet jo aldri hva natten bringerDu da?
Prøve å ikke drøye for lenge da.Nei er sant det.
Nja små trøtt i grunn
Jeg ogsåJa. Hååer han blir leenge hjemme og jobber![]()
![]()
Mi var 8 mnd og 3 uker når hun gikheøe tiden. Begynte å reise seg ved bord og sånn når hun var 6 mndTrodde vi hadde god til før vi måtte kjøpe peisgrind... tror jaggu meg jeg bare må kjøpe det nå![]()
Tar hun etter meg og gubben er hun løpende som 10mnd![]()
Nope fri morgenPrøve å ikke drøye for lenge da.
Jobber du i morgen?
Det fortjener du at han gjør for deg ♡ hva får du servert?Gubben ordner kveldsmat-bord til oss. Deilig å få ligge på sofaen mens han fikser![]()
Selvfølgelig noen vokser jo på sånt.Er det flere enn meg som tenker at noen er på forumet bare for å provosere frem reaksjoner hos folk på negativ måte?
He he jaEr det flere enn meg som tenker at noen er på forumet bare for å provosere frem reaksjoner hos folk på negativ måte?
kjenner enkelte provoserer medSelvfølgelig noen vokser jo på sånt.

irriterende kjenner jeg.He he ja
Har slutta å bry meg så mye i grunn. Tror noen bare vil irritere for å irritere på en måteirriterende kjenner jeg.
hehe jajaJeg kjenner at i dag er ikke dagen å komme på kant med meghahahaha
kjenner jeg blir fort irritert i dag.
det er såpass kort jaDet er det, men også litt slitsomt.
Tar flyet i morgen kveld etter en nesten hel dag på jobb, og kommer hjem tirsdag kveld.
deilig med Alt som er gjortGod dagen! Den har vært lang!
Sortert klær til flyttinga. En søppelsekk til kast, en til fretex og en til flytting. Og tømming av bod. To lass med skrot kastet, alle skolepermer sortert og resirkulert.
Og ei.frøknen som etterhvert ble veldig, Veldig surklete.
Enn din?
hvem ?hehehe.. Det er bare det at det er ei jeg har irritert meg over en stund. Men jeg har latt det ligge.. Men i dag tippa tårnet litt kjente jeg.
samme tenker jeg om kokkebuksa miDen følelsen du får når du sorterer gamle klær og finner jeans fra rett før du ble gravid..
Størrelse 25 var akkurat blitt for stor og jeg ser på buksa og skjønner ikke hvordan i pokken jeg fikk plass i den!!
ja ganskeHar dere hatt en fin søndag?
deiligFlink du er
Her har vi nettopp startet legging av barn
Blir sofa resten av kvelden![]()
hvor hen ?nei.. ikke jeg.. Men kom bare over en kommentar her som tippet meg litt..
takk det gjorde vi, nå er det brødKos dere med nystekte boller![]()
Ja virker som det er mange derEr det flere enn meg som tenker at noen er på forumet bare for å provosere frem reaksjoner hos folk på negativ måte?
Det er ikke noe nytt, men syns ikke det er så ille nå som det var for bare få år siden.Er det flere enn meg som tenker at noen er på forumet bare for å provosere frem reaksjoner hos folk på negativ måte?
Sier hun som ligger på topp...Jamen går det tregt med innleggene Mine denne mnd
vanligvis jeg også.. Men akkurat i dag ble jeg litt påvirketHar slutta å bry meg så mye i grunn. Tror noen bare vil irritere for å irritere på en måte
flere egentligDet er ikke noe nytt, men syns ikke det er så ille nå som det var for bare få år siden.
Hvilken tråd tenker du på?
De skulle vugge, tok tak i håndtaket på bilstolen mens jeg holder påPlaga de henne når hun sov og??:O