Skravletråd februar!

Trodde vi hadde god til før vi måtte kjøpe peisgrind... tror jaggu meg jeg bare må kjøpe det nå :p

Tar hun etter meg og gubben er hun løpende som 10mnd :p
Mi var 8 mnd og 3 uker når hun gikheøe tiden. Begynte å reise seg ved bord og sånn når hun var 6 mnd :o

Er det flere enn meg som tenker at noen er på forumet bare for å provosere frem reaksjoner hos folk på negativ måte?

Jeg kjenner at i dag er ikke dagen å komme på kant med meg :P hahahaha
kjenner jeg blir fort irritert i dag.
hehe jaja
Det er det, men også litt slitsomt.
Tar flyet i morgen kveld etter en nesten hel dag på jobb, og kommer hjem tirsdag kveld.
det er såpass kort ja
God dagen! Den har vært lang!

Sortert klær til flyttinga. En søppelsekk til kast, en til fretex og en til flytting. Og tømming av bod. To lass med skrot kastet, alle skolepermer sortert og resirkulert.

Og ei.frøknen som etterhvert ble veldig, Veldig surklete.

Enn din?
deilig med Alt som er gjort :)
hehehe.. Det er bare det at det er ei jeg har irritert meg over en stund. Men jeg har latt det ligge.. Men i dag tippa tårnet litt kjente jeg.
hvem ?
Den følelsen du får når du sorterer gamle klær og finner jeans fra rett før du ble gravid..

Størrelse 25 var akkurat blitt for stor og jeg ser på buksa og skjønner ikke hvordan i pokken jeg fikk plass i den!!
samme tenker jeg om kokkebuksa mi
Har dere hatt en fin søndag?
ja ganske :)
Flink du er:D
Her har vi nettopp startet legging av barn:)
Blir sofa resten av kvelden:P
deilig :)
nei.. ikke jeg.. Men kom bare over en kommentar her som tippet meg litt..
hvor hen ?
Kos dere med nystekte boller:D
takk det gjorde vi, nå er det brød :)
Er det flere enn meg som tenker at noen er på forumet bare for å provosere frem reaksjoner hos folk på negativ måte?
Ja virker som det er mange der

Plaga de henne når hun sov og??:O
De skulle vugge, tok tak i håndtaket på bilstolen mens jeg holder på :@
Jeg er den eneste som klarer å roe henne når hun skriker som værst. Så tok jeg bilstolen inn på ett annet rom. Ett normalt menneske forstår at man vil være alene da! Neida de kommer inn etter 5 min "går det bra eller"
Meeh stikk :p

Back
Topp