Skikkelig smerter etter ...

malice

Forelsket i forumet
Er det noen andre som har opplevd å få smerter nederst i magen etter en orgasme? Eller vet hva dette kan komme av? :eek:
Herreminhatt, rett etter orgasmen i går så begynte smertene å komme gradvis men dem gikk bort etter ca 2 min.
Var helt grusomt, lå jo nesten å vrei meg i smerter og jeg var sikker på at det skulle ende med en SA. Heldigvis har jeg ingen smerter nå.. Men blir så bekymret.. :(

Er det noen andre som har opplevd å få smerter nederst i magen etter en orgasme? Eller vet hva dette kan komme av? :eek:
Herreminhatt, rett etter orgasmen i går så begynte smertene å komme gradvis men dem gikk bort etter ca 2 min.
Var helt grusomt, lå jo nesten å vrei meg i smerter og jeg var sikker på at det skulle ende med en SA. Heldigvis har jeg ingen smerter nå.. Men blir så bekymret.. :(
Sånn har jeg hatt det også. Som om det er sånn passe sterke menssmerter. Men det er sikkert bare muskelsammentrekninger og helt sikker ikke noe farlig:)
Og tro meg, SA er mye vondere enn det! Ikke noe å bekymre seg for så lenge det ikke er mye friskt blod kombinert med sterke smerter:)

Åååh nå ble jeg nesten glad for at det ikke bare er meg. Akkurat det samme skjedde meg for en ukes tid siden. Men det varte iallefall i tre kvarter :-O det var sinnsyke smerter, klarte ikke stå oppreist på det verste. Men plutselig forsvant det, ikke noe blødning ol i etterkant. Aner ikke hva det kommer a.. :-/

Hadde det med forrige mann en gang, men da kom ikke smertene før etter at HAN også hadde kommet. Tok litt tid før det ble noe på han igjen da ja :p

Jeg har også opplevd det en gang. Føles som krampe, varte i tyve minutter, tok smertestillende og da roet det seg. Var ikke gravid da. Skikkelig ubehagelig, men ikke hatt det siden, mange år siden nå.

Derfør har ikke æ sex di første 12-16 ukan :P hehe

Det er helt vanlig og ikke farlig :)

Åååh nå ble jeg nesten glad for at det ikke bare er meg. Akkurat det samme skjedde meg for en ukes tid siden. Men det varte iallefall i tre kvarter :-O det var sinnsyke smerter, klarte ikke stå oppreist på det verste. Men plutselig forsvant det, ikke noe blødning ol i etterkant. Aner ikke hva det kommer a.. :-/

Tre kvarter?! Det var da voldsomt lenge! :wideyed: Hm.. Men så rart altså -- Har mange venninner som er gravid eller som har barn og ingen av dem har fått slike smerter.. Blir jo kjempe bekymret for smertene er jo GANSKE intense. Men så lenge det ikke er blødninger så skal det vell ikke være farlig? :-) Var litt betryggende å lese nå at det ikke bare var meg.

Back
Topp