Ikke santSynd det blir så dyrt når man må kjøpe alt nytt..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santSynd det blir så dyrt når man må kjøpe alt nytt..![]()
Vurdert linser?Ja en delmen jeg klarer meg jo overaskende bra i hverdagen. Kan riktignok ikke ta lappen men det er ingen krise for min del
![]()
Hvorfor det?Håper det aldri blir vår i år jeg..
Nå skal de vist leke littHøres deilig ut
Får pakkehjelp neste uke. Men må få unnagjort noen rom før det.Nei det gjør nok dessverre ikke det
Hva skal dere se?Da har besøket til kengubarnet dratt så nå spiller han litt før vi skal se film
For da skal jeg rydde mørkeloftetHvorfor det?
Karsten og PetraHva skal dere se?
Lettvint, men akk så vankeligIkke santer det som er kjipern med å kaste alt
![]()
Godt med litt pakkehjelpFår pakkehjelp neste uke. Men må få unnagjort noen rom før det.
Haha,hvorfor ?Håper det aldri blir vår i år jeg..
Hvilken?Karsten og Petra![]()
Har sagt jeg skal rydde mørkeloftet. ..Haha,hvorfor ?
På juleferie tror jeg det sto på cm oreHvilken?
Lettvint, men akk så vankelig![]()
Åh, det må jeg også. . Snarest. Skal ikke ha noe der oppe etter vi har byttet taket..Har sagt jeg skal rydde mørkeloftet. ..
Absolutt. får ikke pakka noe på hverdager når jeg har frøkna. Og på kveldene er jeg for slitneGodt med litt pakkehjelp
Aha, den har jeg sett mange ganger. Tuppa er skikkelig fanPå juleferie tror jeg det sto på cm ore
Vårt er stappfullt, må få litt orden derÅh, det må jeg også. . Snarest. Skal ikke ha noe der oppe etter vi har byttet taket..
Ja, det skjønner jeg godt. Møkka pris ass..Hadde lyst å gjøre det så lettvindt å leie inn folk til å kjøre lasset. Men for en pris på 20-30 000 så ble det avslått glatt![]()