Blødning 5 uker på vei.

FrkH

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2016
Har fått i dag en liten blødning med litt sånne typiske svake menssmerter.. det trenger jo ikke være noe galt men er jo litt ekkelt fordeom. Noen andre som har opplevd dette før?

Vet om fler som har opplevd det hvor det har vært helt uskyldige blødninger. Vær litt obs hvis du får veldig vondt. Krysser fingrene for at det går bra ❤

Har fått i dag en liten blødning med litt sånne typiske svake menssmerter.. det trenger jo ikke være noe galt men er jo litt ekkelt fordeom. Noen andre som har opplevd dette før?
Jeg har ikke opplevd uskyldige blødninger,men jeg hadde en SA i desember. Og det var ihvertfall skikkelig vondt! Mye mer blod enn en vanlig mens og menssmerter x 10!
Så så lenge det ikke gjør vondt og så lenge det ikke er snakk om mye blod hadde jeg ikke bekymret meg så mye:)
Krysser fingrene for at det er en veldig uskyldig blødning❤️

Krysser fingrene for deg jeg også! :)

Takk for svar alle sammen. Satser på at det ikke er noe☺☺ føler meg litt sånn uggen sånn som man gjør ved mensen men ikke noe sterke smerter heldigvis☺☺

Blør desverre litt enda men ingen smerter. Vet ikke om jeg skal ringe legevakta eller ikke bare for å høre..
Men takk for omtanken <3

Tror dessverre ikke legevakten vil gjøre så mye i dette tilfelle. Lykke til, krysser fingrene for at det er uskyldig!

Har hatt det samme du beskriver 2 ganger iløpet av denne uken, men det gikk over. Jeg ringte til legen min første gangen jeg fikk det og hun sa det er helt normalt å få småblødninger, men hvis du har skikkelig smerter og blør masse skal man kontakte legen/legevakten! Krysser fingrene for at alt er i orden med deg og den lille! :-)

Har hatt det samme du beskriver 2 ganger iløpet av denne uken, men det gikk over. Jeg ringte til legen min første gangen jeg fikk det og hun sa det er helt normalt å få småblødninger, men hvis du har skikkelig smerter og blør masse skal man kontakte legen/legevakten! Krysser fingrene for at alt er i orden med deg og den lille! :-)
Ja håper alt er i orden☺☺ vet ikke om man skal kalle det småblødninger heller det jeg har. Har det i dag og.. det er (beklager ekle detaljer! ) litt slimete også..

Ja håper alt er i orden☺☺ vet ikke om man skal kalle det småblødninger heller det jeg har. Har det i dag og.. det er (beklager ekle detaljer! ) litt slimete også..
Har du hatt smerter også? Ta kontakt med legen i morgen. Krysser fingrene for at alt er bra.

Krysser fingrene for at dette er helt ufarlig. Flere som har blødninger gjennom svangerskapet uten at det er farlig :) :)

Eg har hatt små blødninger, gjor ikke vondt eller noe og det ente opp i ma :-(

Eg var hos legen da og de sa eg ikke skulle bekymre meg at det var normalt og blø litt. Ukene gikk og eg fikk beskjed på ultralyd at det ikke var noe der og der hadde vært død fra uke 6 :-(

Eg har hatt små blødninger, gjor ikke vondt eller noe og det ente opp i ma :-(

Eg var hos legen da og de sa eg ikke skulle bekymre meg at det var normalt og blø litt. Ukene gikk og eg fikk beskjed på ultralyd at det ikke var noe der og der hadde vært død fra uke 6 :-(
Så trist å høre :( målte de ikke HCG hos legen?

Back
Topp