Skravletråd februar!

Jepp :p
På tirsdag tok hun med tuppa på dans hun syns det var kjempe flaut å være den eneste 15 årige tanta blant alle de voksne mødrene :p
Hoho, men så herlig at hun tok seg av den biten da :p

Husker da jeg var 16 og var med tantebarnet mitt på diverse saker, og henta i bhg. Flere trodde jeg var mora. Ble såå flau :p haha

Ja nesten, det blir jo 3 forskjellige plasser men vi reiser direkte mellom plassene det bare blir kluss om vi skal ha en natt hjemme mellom stedene.

Men i år så slipper jeg jo å tenke på om det passer med ferien siden jeg fortsatt er i perm da så veldig greit å kunne bruke så lang tid og deilig for ungene. Hvertfall eldste da hu elsker det. Lillebror har jo ingen mening om det ennå :p
Er imponerte altså

Så flott!
Åja, barna må jo lære det fra en plass.
4 åringen til en kompis av oss kom hjem fra barnehagen og var så lei seg for at de andre barna gjorde narr av henne for at foreldrene ikke bor sammen. Jeg ble så sint og lei meg :( stakkars lille jente!
ja ikke sant.. Det er ikke noe koselig!
Det mange ikke tenker på er at barna plukker opp alt vi snakker om.

Jeg har begynt å spørre Vesla hver dag om hun har hatt det fint i barnehagen. Å om de andre barna har hatt det fint.
Noen ganger får jeg til svar at "Tommy" var sint i dag. Å da snakker vi litt om det. hvorfor han var sint. og om noen hjalp ham å ikke være sint mer.

Er imponerte altså

Hadde nok ikke gjort det om ikke det var gøy, for ikke å snakke om at frøkna virkelig elsker det :)

Men har trua på at det kan bli en smule mer hektisk og slitsomt med lillebror som skal utforske absolutt alt da Haha slutt på rolige ferier for hu mor nå :P

Ja og jeg prøvde å si at vi skal jo på flere markeder i år så det er ikke så farlig. Men det var mange tårer for hun ville jo begge deler :P så faren hadde sagt at hun kunne jo bare bli hjemme og dra på marked. Jeg derimot syntes den ungen har godt av å reise på tur med faren og familien så hu skal til Syden altså :P og mor skal på marked uten barn tenker jeg Haha
Markeder er det jo flere av:) syden er ikke sååå ofte liksom:P

Hadde nok ikke gjort det om ikke det var gøy, for ikke å snakke om at frøkna virkelig elsker det :)

Men har trua på at det kan bli en smule mer hektisk og slitsomt med lillebror som skal utforske absolutt alt da Haha slutt på rolige ferier for hu mor nå :p
He he blir spennende åse

Hoho, men så herlig at hun tok seg av den biten da :p

Husker da jeg var 16 og var med tantebarnet mitt på diverse saker, og henta i bhg. Flere trodde jeg var mora. Ble såå flau :p haha
Hehe :p Kjæresten hennes kjørte de i min bil, han turte ikke gå inn engang :p

ja ikke sant.. Det er ikke noe koselig!
Det mange ikke tenker på er at barna plukker opp alt vi snakker om.

Jeg har begynt å spørre Vesla hver dag om hun har hatt det fint i barnehagen. Å om de andre barna har hatt det fint.
Noen ganger får jeg til svar at "Tommy" var sint i dag. Å da snakker vi litt om det. hvorfor han var sint. og om noen hjalp ham å ikke være sint mer.
Virker som ei veldig reflektert jente du har :)
Spør mi hver dag jeg også,men hun husker aldri :p

Back
Topp