Våre ultralydbilder :)

ImageUploadedByBV Forum1452710367.180981.jpg
Nydelige gutten vår! ❤️ 29+1
 
3d ultralyd av jenta vår i dag. 29 +1.
Sur dame som mente det var jo alt for sent til å få ok bilder nå! Dette var det beste og eneste jeg fikk. ( er ikke en utvekst på hodet der altså)
Men må innrømme jeg er skuffa når jeg ser hvor fine bilder dere andre har fått i samme uka... :-/
47f5666b63fe405c25a1175f4dc4f27a
 
3d ultralyd av jenta vår i dag. 29 +1.
Sur dame som mente det var jo alt for sent til å få ok bilder nå! Dette var det beste og eneste jeg fikk. ( er ikke en utvekst på hodet der altså)
Men må innrømme jeg er skuffa når jeg ser hvor fine bilder dere andre har fått i samme uka... :-/
47f5666b63fe405c25a1175f4dc4f27a

Så søt jente! ❤ Hvor var du henn? Så dumt å få ei sur dame! Det ødelegger hele opplevelsen! :(
 
Så søt jente! ❤ Hvor var du henn? Så dumt å få ei sur dame! Det ødelegger hele opplevelsen! :(

Takk! Nesa til storebroren og bollekinna til søstra ser det ut som :-D

Søsterhjemmet i porsgrunn... :-/ syns jo jeg har lest overalt at det blir best ansiktsbilder fra uke 28 til 31/32 også var hu så muggen om at det kom nesten til å være umulig detta... :-/
 
Vi va på ultralyd lørdag i Trondheim ho har horn i panna. Potet nese på ene bildet og bokser fjes på andre uke 29 je
 
Takk! Nesa til storebroren og bollekinna til søstra ser det ut som :-D

Søsterhjemmet i porsgrunn... :-/ syns jo jeg har lest overalt at det blir best ansiktsbilder fra uke 28 til 31/32 også var hu så muggen om at det kom nesten til å være umulig detta... :-/

Jordmora vi hadde sa at det var best mellom uke 26 og 30 hvis jeg husker riktig så syns ho er skikkelig urimelig i såfall! Morro at dere i hvertfall synes dere kan se likhet med søsken da :)
 
Back
Topp