M
Moderator Irene
Guest
er barnet ditt? 
Skulle du ønske det var mer/mindre?
Skulle du ønske det var mer/mindre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1,5-2 timer + at han sover ute halvannen time. Noen ganger går de ut på ettermiddagen også, men det er sjeldent nå på vinteren. Tenker det er grei mengde for de minste.
Min var ute fra 8.15 til han ble hentet.
Ja naturbarnehageOi det var mye!Er det noen spessiell type barnehage?
Ja naturbarnehage![]()
Jeg tror at de som søker barn inn i naturbhg vet at barna er glad i å være ute, finner de ut at barna ikke er det så tror jeg at de tar de ut.Teit spm, men trives alle ungene d9er med å være ute så mye og så tidlig?Det høres veldig idyllisk ut
![]()
Jeg tror at de som søker barn inn i naturbhg vet at barna er glad i å være ute, finner de ut at barna ikke er det så tror jeg at de tar de ut.
De har båt, sovetelt, telt hvor de spiser og hvor det er ovn inniså de kan fyre osv. Dette har de på alle basene i skogen![]()
Min elsket det, ville ikke inn da vi kom hjem etter bhg heller.Høres kjempekjekt ut. Ser for meg at ungen min sikkert hadde trivdes sånn. Det gav meg hvertfall en idé til noe å se etter til han uansett er nødt til å bytte barnehage en gang.![]()