Hvor mange timer ute i barnehagen

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
er barnet ditt? :)

Skulle du ønske det var mer/mindre?

1,5-2 timer + at han sover ute halvannen time. Noen ganger går de ut på ettermiddagen også, men det er sjeldent nå på vinteren. Tenker det er grei mengde for de minste.

De er ute fra de er ferdig med 11 maten. Så er det ute til ihvertfall 14 når de skal spise.
Er det vær og tempratur til det spiser de ute og går ikke inn før nærmere 16.
Synes det er helt greit. Hu mi elsker å være ute :)

Er ute i ca 1,5-2 timer. Min sover ikke lengre på dagen og får ofte være ute når de andre sover. Hender de går ut etter frukt også.
Synes de er ganske mye ute, men i perioder synes jeg de er litt lite ute.

En times tid noen ganger i uka. Det er helt ok for min del.

Syns de er litt for lite ute, lillemor elsker å være ute uansett vær, men er ikke alle på lillebasen som er like fan av å være ute

Det varierer veldig, men når det er godt å være ute er de ute minst halve dagen. Om sommeren er de ute hele dagen :D

Aner ikke. 30-60 min 1-2 ganger i uka, ikke i det hele tatt om det er kaldt eller glatt.

Skulle absolutt ønske det var mer!!

1,5-2 timer + at han sover ute halvannen time. Noen ganger går de ut på ettermiddagen også, men det er sjeldent nå på vinteren. Tenker det er grei mengde for de minste.

Samme her. Synes det er greit for Mini på snart 2. Når han blir eldre så håper jeg at de er mer ute på ettermiddagen selv om det er vinter.

De er ute ca 2 timer nå på vinteren, men når det blir tørrere ute, så er de ute 4-5 timer. Går ut ved 9 tiden. Inn og spise lunsj til 11.30 og ut igjen ved 12.30 tiden. Når det blir enda litt varmere så er de gjerne ute til de blir hentet.

Teit spm, men trives alle ungene d9er med å være ute så mye og så tidlig? :) Det høres veldig idyllisk ut :)
Jeg tror at de som søker barn inn i naturbhg vet at barna er glad i å være ute, finner de ut at barna ikke er det så tror jeg at de tar de ut.
De har båt, sovetelt, telt hvor de spiser og hvor det er ovn inniså de kan fyre osv. Dette har de på alle basene i skogen :)

Jeg tror at de som søker barn inn i naturbhg vet at barna er glad i å være ute, finner de ut at barna ikke er det så tror jeg at de tar de ut.
De har båt, sovetelt, telt hvor de spiser og hvor det er ovn inniså de kan fyre osv. Dette har de på alle basene i skogen :)

Høres kjempekjekt ut. Ser for meg at ungen min sikkert hadde trivdes sånn. Det gav meg hvertfall en idé til noe å se etter til han uansett er nødt til å bytte barnehage en gang. :)

Høres kjempekjekt ut. Ser for meg at ungen min sikkert hadde trivdes sånn. Det gav meg hvertfall en idé til noe å se etter til han uansett er nødt til å bytte barnehage en gang. :)
Min elsket det, ville ikke inn da vi kom hjem etter bhg heller.
Fantastisk barnehage synes jeg :)

Back
Topp