har blitt herda nå tror jegUff da, stakkars liten (og deg som må bytte)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har blitt herda nå tror jegUff da, stakkars liten (og deg som må bytte)
Da trengte du det! Her var jeg våken til 01. Og fikk sove i ett fra halv 2 til 4så var jeg oppe 5 ganger i natt da..
Ja har i grunn detSyns vi har kommet oss på tv fronten de siste årene altså
Stakkars :/Seriøst! det er ett under at ikke den lille gutten min letter med all den gassen innabords!![]()
Tror jeg har forspist meg på pannekakerÅåå pannekaker nam![]()
Hadde jeg ikke hatt barn så tror jeg nok at jeg hadde klart meg uten tv. Jeg er sånn radio dameDit vi flytter har jeg ikke bestilt tv kanaler engang![]()
haha ja, sover dere over eller ?jaaaaaaaaaa! gleder meg jeg også! bli kjempe morro... vet ikke hvor morro det blir å våkne på søndag for vi skal på middag med familien![]()
Hadde vært gøykanskje det kommer noen rare meldinger inn her fra oss...![]()
Har du sett broen? Det er jo svensk da menJa har i grunn det
Natta og sov godtTror jeg må ta kvelden jegnatta
Nope har ikke sett denHar du sett broen? Det er jo svensk da men
Radio liker jeg og! Skal anskaffe meg en å ha i vinduet på kjøkkenet. Som jeg kan slå på og høre morgenradioen til p3 eller noHadde jeg ikke hatt barn så tror jeg nok at jeg hadde klart meg uten tv. Jeg er sånn radio dame![]()
Go nattTror jeg må ta kvelden jegnatta
Trodde heller ikke det var mulig :OTror jeg har forspist meg på pannekakertrodde ikke det var mulig, men joda
![]()
God nattTror jeg må ta kvelden jegnatta
Så koselig, er det juniorseng hun skal få?Om en uke skal vi bestille ny seng til snuppa. Herregud hun begynner å bli stor![]()
JaSå koselig, er det juniorseng hun skal få?
Hvilken seng?Om en uke skal vi bestille ny seng til snuppa. Herregud hun begynner å bli stor![]()
Hvordan skal dere bestille?
Anbefaler den altså. Noe av det beste skandinaviske jeg hsr sett.Nope har ikke sett den