Symptomtråd :D

5+3 i dag, og kvalmen som jeg har kjent siden før positiv test - ca 3+1 - blir verre og verre for hver dag. Med de to andre har jeg kastet opp hver dag frem til uke 15-16 fra ca nå, så er vel det jeg har foran meg da :P så da er det nok gutt nr 3..hehe.
Ellers ømme pupper, en del stikninger forrige uke.

Huffda, hørtes ikke noe særlig ut. Kvalmen min har gitt seg foreløpig de siste to dagene, helt ok forsåvidt! :) Var ikke særlig kvalm sist heller.

3+3 i dag. Jeg var så kvalm i går at jeg holdt på å dævve. Derfor jeg tok test. :)

Tror jammen meg puppene begynner å bli litt ømme! :p men bare når jeg trykker på dem da.. :p

Ømme bryster, murringer, luft i magen, stikkninger, følsom luktesans og sliten/influensaliknende symptomer på kvelden. Små kvalm også på kvelden. Ja også tisser jeg vel kanskje litt oftere om jeg tenker etter :)

Kvalmen har begynt å melde seg, mest på ettermiddagen på jobb hvis jeg ikke har vært flink til å ta et lett mellommåltid etter lunsj... Men er vanskelig å få til... Og nå kan jeg glatt legge meg 12 timer før jobb og sove hele tiden (med unntak av alle tissepausene da) er 6+0 i dag:-) leser 'til far' fra bv-gravid-appen ukentlig til samboeren nå, søtt med nye 'tradisjoner'...;-)

Kvalmen har kommet her å ;) litt frem og tilbake i løpet av dagen :( merker jeg har mye flere symptomer nå enn de tidligere graviditetene mine som ikke ble fullført :) så begynner å få litt mer håp :)

Nå er det eneste jeg har ømme pupper og trøtthet. Pluss murringer av og til, mest på kveldene. Lenge siden jeg var kvalm nå, og det er forsåvidt både fint og litt skummelt. :p

I dag kom kvalmen og spyr som en gris :-( har første dag på jobb i ettermiddag etter permisjon, og er hjemme med en liten tass på 10 mnd, skulle gjerne ha slappet litt av før jobb :-(

Er 5+4 idag :)
Har ekstremt ømme pupper.
Sinnsykt trøtt. Veldig sulten og veldig kvalm :P
Symptomene er ekstreme denne gang.. De andre 3 gangene har det ikke starta så tidlig :)

Mensmurringer.. Og det hater jeg, for jeg tror hele tiden at NÅ kommer mensen. Utrolig ubehagelig, men husker det godt fra forrige svangerskap også.

Mensmurringer.. Og det hater jeg, for jeg tror hele tiden at NÅ kommer mensen. Utrolig ubehagelig, men husker det godt fra forrige svangerskap også.
Forferdelig murringer her i kveld :-o håper det går over og ikke utvikler seg til noe ille...

Forferdelig murringer her i kveld :-o håper det går over og ikke utvikler seg til noe ille...

Murrer fælt til tider her også. Spesielt når det murrer sånn varmt i ryggen blir jeg litt stressa. Men det er visstnok normalt :)

Har begynnte å få brun/rosa utflod... det var slik sist sa starta, er superstressa nå:(

Back
Topp