Vi som bruker CBFM ;) !

Jeg skulle teste med monitor for første gang idag :) dag6... Tok en g test jeg..ved en feil Hahaha var ikke gravid.. Men satte inn el test etterpå.. Lav.. Står at jeg skal teste imorgen også.. Så dette blir spennende.. Håper jeg får el denne måneden. Gyn til mandag...

Ja etter første dag eller andre dag med max? Ja vi får humpe på i dag og se :-) Den kommer jo ett par dager før tiden kan man si :-/
Vet ikke... Står jo bare at de dagene med høy og max er det størst sjanse for å bli gravid.. Med max på testen din idag så har du vel sikkert el i løpet av de neste to døgna... !? Ville jeg tro.. Første pp med monitor for meg.

Vet ikke... Står jo bare at de dagene med høy og max er det størst sjanse for å bli gravid.. Med max på testen din idag så har du vel sikkert el i løpet av de neste to døgna... !? Ville jeg tro.. Første pp med monitor for meg.

Ja det gjør jo det :-) Eneste er at den hoppet rett fra lav i 6 dager til max i dag så allerede i helgen en gang vil jo da el mest sannsynlig har vært :-) Men for all del, gjør jo ikke noe :-D

Ja det er samme tidsrom :) Jeg testet tidlig på monitoren hvertfall :) Masse lykke til :)
ImageUploadedByBV Forum1454605977.898132.jpg

Oi! Fikk denne i dag! Vet du hvor sensitiv den er? Håper den stemmer!

Kan noen hjelpe... Idag er testdag, så monitor blinker orange.. Jeg kommer meg opp på do for å teste. Men når jeg åpner, står det bare se instruksjonsboka.. Og jeg har ingen tastemuligheter. Jeg tok testen og satte den inn- bare for å se om boe skjedde. Det gjorde det ikke.

Igår endret jeg på testevinduet- slik at alarmen ikke skulle pipe kl 06.40 men kl 10 istedenfor.

Er greia nå da at jeg MÅ vente til 10.00 og så ta en ny test? Eller kan jeg bruke den jeg allerede har tisset på?

Eller er det noe galt- siden det bare står se instr.boka...?

Tusen takk for alle svar...

Kan noen hjelpe... Idag er testdag, så monitor blinker orange.. Jeg kommer meg opp på do for å teste. Men når jeg åpner, står det bare se instruksjonsboka.. Og jeg har ingen tastemuligheter. Jeg tok testen og satte den inn- bare for å se om boe skjedde. Det gjorde det ikke.

Igår endret jeg på testevinduet- slik at alarmen ikke skulle pipe kl 06.40 men kl 10 istedenfor.

Er greia nå da at jeg MÅ vente til 10.00 og så ta en ny test? Eller kan jeg bruke den jeg allerede har tisset på?

Eller er det noe galt- siden det bare står se instr.boka...?

Tusen takk for alle svar...

Slik var min flere ganger også. Slo den bare av og på flere ganger eller så slo jeg den av og ventet litt og slo den på igjen, plutselig fungerte den igjen

Første g-test på monitoren var negativ i dag, men er bare 10 dpo, så det er nok uansett tidlig.
Har ingen erfaring med monitoren enda, er det noen som har fått negativ, og positiv på monitoren noen dager etterpå? Har clearblue advanced.

Første g-test på monitoren var negativ i dag, men er bare 10 dpo, så det er nok uansett tidlig.
Har ingen erfaring med monitoren enda, er det noen som har fått negativ, og positiv på monitoren noen dager etterpå? Har clearblue advanced.
Den er veldig sensitiv, men 10 dpo er jo tidlig. Jeg testet negativt og så positivt et par dager etter :) Lykke til!

Back
Topp