Ikke i bruk
Forumet er livet
Godt å hørehåper alt så bra ut!
Det håper jeg å, men jeg tror nok jernanemien er tilbake. Ikke akkurat verdens undergang men det forklarer jo hvorfor jeg sover som en bjørn..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å hørehåper alt så bra ut!
Kjøttkaker er snadderDeilig med kjøttkaker til middag idag!![]()
Kos deg i kveldNå må jeg stikke, snakkes senere![]()
Au, det er vondt!!jeg klikker.. bahh..
ikke nok med at Knøtte sliter med tenner og at Vesla sliter med magen.
Men selvfølgelig måtte TR komme også. Så da ligger jeg på sofaen å vrir meg også
![]()
Ja.lenge siden jeg har sett henne. Og nå flytter vi jo. Men de flytter til Trondheim til høsten, så får dra dit å besøke debesøk er koselig![]()
Sjeg klikker.. bahh..
ikke nok med at Knøtte sliter med tenner og at Vesla sliter med magen.
Men selvfølgelig måtte TR komme også. Så da ligger jeg på sofaen å vrir meg også
![]()
Hvorfor det?Da er det bekreftet, jeg er verdens største lathans![]()
Haha, de bildene vil jeg see!Wee! Da har vi tatt passbilde, lille J ble nydelig på bildet (som alltid) jeg derimotser ut som en sur padde
![]()
Nå gjenstår bare å dra seg til politistasjonen en dag å ordne passet![]()
Kjøttkaker er alltid godt! Hjemmelagde?Deilig med kjøttkaker til middag idag!![]()
SnakkesNå må jeg stikke, snakkes senere![]()
Jeg så antall skritt jeg har gått i dagHvorfor det?![]()
nei heldigvis ikke. Men jeg har alltid hatt sterke menssmerter..Au, det er vondt!!
Første gang etter fødsel??
Hva er dommen?Jeg så antall skritt jeg har gått i dag
Føler med deg ♡ jeg tok hormonspiral i håp om å lette smertene. Er fremdeles krokgående og nærmest sengeliggende i dagesvisnei heldigvis ikke. Men jeg har alltid hatt sterke menssmerter..
1. gang etter fødsel lå jeg rett ut i 4 dager![]()
Ikke mer enn 7.742 hittil i dagHva er dommen?![]()
Ikke gravid, men mammatåka er fullt tilstede her!God kveldflere glemske gravide her?? Jeg er skikkelig ille nå
![]()
Da er jeg superlat. Jeg har 7318.. men med en syk både frøken og mor er det lite jeg får trimmaIkke mer enn 7.742 hittil i dag![]()
jeg er helt kake i 3 dager. Kjennes ut som noen har slått meg med flatsiden av en spade i ryggen.Føler med deg ♡ jeg tok hormonspiral i håp om å lette smertene. Er fremdeles krokgående og nærmest sengeliggende i dagesvis![]()