Får håpe det ihvertfallSpørs om jeg rekker da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe det ihvertfallSpørs om jeg rekker da![]()
Bare en halvtime....Her h*n forsinket? :/
Det skjer ikke lol.for prøve å ta det igjen i kveldHåper du får noen dupper på dagtid![]()
andom quote.. oppdaget akkuat at du er fra SandefjordDet skjer ikke lol.for prøve å ta det igjen i kveld

andom quote.. oppdaget akkuat at du er fra Sandefjord![]()
hehe Jeg og Hope bor i samme kommuneLarvik det er ikke langt så gøy
![]()
Åååh trodde du skrev at du fylte 282 år! Jeg er bare 27 enda![]()
Da jeg fylte 25 hadde jeg tidenes midtlivskrise haha![]()
Jepp. De trenger ikke vite om hvilket jeg er påJeg snakker åpent med mine venner at jeg er på forum ja, men hvilket det holder jeg for meg selv![]()
De kommer vel når de måDe kommer nok de andre også. Gikk en stund før de oppe kom. Men nå er han 13 måneder så synes det er på høy tid med litt mer tenner nå
![]()
TakkHe he kos deg du
Aah det var ikke dumtVi betalte det hos fotograf sist kb skulle ha pass
Så bra med henvisning, hva er det for? Om jeg får spørreGikk fint hos legenguttungen ble henvist videre..
Skal shoppe kjole til meg selv![]()
Så bra han vokser daGod dagVi har hvert på 6 mnd kontroll i dag og lillebror blir vist større for hver gang bi er der
Har dere en fin dag?
Ja de gjør nok detDe kommer vel når de må![]()
kjedelig... her er det også sove lite dager..Frøken sovende oppå meg. I en veldig ukomfortabel stilling. Luren er 2 timer for sen. hun skulle fått ligget her lenge, men legetime og må kjøre 1.
Ja.. nå ligger hun å snorker oppå meg. Lille er så surklete og tett :/ men får ikke bruke nesesuger eller saltvann på henne. Bare vrir seg unna :/kjedelig... her er det også sove lite dager..
Så bra han vokser da![]()
Nja. Dagen til nå har vært ræva rett og slett. Frøkna og jeg er forkjøla og hun er dritsur generelt. Lite søvn. Så ikke så bra![]()