Da må jeg først finne tråden dinDa må du svare i tråden min; )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må jeg først finne tråden dinDa må du svare i tråden min; )
Ååja, så han krabba aldri? Noen dropper jo helt den krabbing. Krabaten din har vel ikke tid til å krabbe når han kan gåSkal alltid være noe. Her dropper han tydeligvis krabbingen. Setter seg opp i krabbeposisjon men blir værende der og legger seg heller ned og åler seg frem når han skal framover. Nå står han oppreist med bordet og vil tydeligvis gå
Ha en strålende dag på jobb snuppaGod morgen
Kjøre kengubarnet til skolen så på jobb
Mammatreff i ettermiddag
Jeg skal på shopping og nattevaktHva er planene for dagen?
Gratulerer til gubbenSnart helg!![]()
Her skal vi på ultralyd av frøknas nakke. Så må jeg vel lage noe godt til middag. Gubben har bursdag idagenn du?
Vet ikke enda. Hun har noen kulder der de vil vite hva er.Åh, kan det være noe gale:/?
Åhh hurra for mannen. hvor gammel blir han?
Lage det vi skal ha til middag i dag, dt er namBaconsurret kylligfilet med fetaost inni
yummy
Skal opp på barneklinikken i forhold til å donere melkSnakke med en der oppe og ta blodprøve for å bli godkjent som donor
![]()
Takk skal du haFysj, så kjedelig
Masse god bedring til dere begge!
Åh, det var sent :OUffdaher sovna han i 11tia.. Begynte legging halv8
![]()
Håper du får noen dupper på dagtidHelt utrolig som jeg lengter etter søvn.... i dag blir det mange små sovestunder)
Yes babyHar du snap?
Håper hun ikke bæljer for myeHehe, godt når de overrasker sånn![]()
får håpe det går fint, heldigvis er jo som regel mennesker med en sånn jobb rolig og sindige individer,håper det gjør at hun syns det er Okei, og ikke blir hysterisk ♡
Takk takk! jeg får ikke lov å si at han blir 34 idag. Han er sånn for evig 25Gratulerer til gubben)
God morgenGod morgen! Idag begynte visst dagen halv7tidlig til å være oss...
Nei her har han ikke tid til å krabbe. Kjenner tålmodigheten min begynner å gå tom for det er sutring dagen lang for tiden. Skal han sove så hyler han, skal han leke hyler han så alt er galt for tidenÅåja, så han krabba aldri? Noen dropper jo helt den krabbing. Krabaten din har vel ikke tid til å krabbe når han kan gå![]()
God morgenGod morgen. Fikk sove bittelitt frempå idag siden mini skulle kose med meg i 3 tiden i natt og endte med å ligge i armkroken min resten av natten. Så ikke verdens beste søvn etter det i tillegg til at jeg våknet noen ganger ila natten og måtte på do samt vondt i magen.
Ha en fin dag du ogsåGod morgenstraks avgårde til bhg. Hun ville spise frokost hjemme idag. Ikke rart når hun våknet av mareritt i natt og ble våken en stund ... Ha en fin dag
![]()
Tror vi har samme unge for tiden!Nei her har han ikke tid til å krabbe. Kjenner tålmodigheten min begynner å gå tom for det er sutring dagen lang for tiden. Skal han sove så hyler han, skal han leke hyler han så alt er galt for tiden
Ja men kunne godt tenkt meg å ligge litt tilGod morgen
Bra du fikk tatt igjen litt søvn!