Skravletråd februar!

Skal alltid være noe:-). Her dropper han tydeligvis krabbingen. Setter seg opp i krabbeposisjon men blir værende der og legger seg heller ned og åler seg frem når han skal framover. Nå står han oppreist med bordet og vil tydeligvis gå
Ååja, så han krabba aldri? Noen dropper jo helt den krabbing. Krabaten din har vel ikke tid til å krabbe når han kan gå ;)

Åh, kan det være noe gale:/?

Åhh hurra for mannen. hvor gammel blir han:)?

Lage det vi skal ha til middag i dag, dt er nam;)Baconsurret kylligfilet med fetaost inni:D yummy

Skal opp på barneklinikken i forhold til å donere melk:D Snakke med en der oppe og ta blodprøve for å bli godkjent som donor:)
Vet ikke enda. Hun har noen kulder der de vil vite hva er.

Han blir 34 :)

Åååh, nam nam! Det er så godt!:D

Åh, så flott du kan bidra til melkebanken :D

Hehe, godt når de overrasker sånn :)
får håpe det går fint, heldigvis er jo som regel mennesker med en sånn jobb rolig og sindige individer,håper det gjør at hun syns det er Okei, og ikke blir hysterisk ♡
Håper hun ikke bæljer for mye :p

Ååja, så han krabba aldri? Noen dropper jo helt den krabbing. Krabaten din har vel ikke tid til å krabbe når han kan gå ;)
Nei her har han ikke tid til å krabbe. Kjenner tålmodigheten min begynner å gå tom for det er sutring dagen lang for tiden. Skal han sove så hyler han, skal han leke hyler han så alt er galt for tiden

God morgen :-). Fikk sove bittelitt frempå idag siden mini skulle kose med meg i 3 tiden i natt og endte med å ligge i armkroken min resten av natten. Så ikke verdens beste søvn etter det i tillegg til at jeg våknet noen ganger ila natten og måtte på do samt vondt i magen.
God morgen:)
Bra du fikk tatt igjen litt søvn!

Nei her har han ikke tid til å krabbe. Kjenner tålmodigheten min begynner å gå tom for det er sutring dagen lang for tiden. Skal han sove så hyler han, skal han leke hyler han så alt er galt for tiden
Tror vi har samme unge for tiden!

Bæremamma i dag jeg. Trasker rundt i stua med Knøtte i sjalet som har vondt i magen. Å vesla er hjemme med vondt i magen igjen. Yey. 4 natta med lite søvn.

Back
Topp