Hei, idag tidlig da jeg våknet så oppdaget jeg at jeg hadde fått mensen. Etter å ha stått opp og spist frokost så begynte jeg å få de vanlige mensensmerter .. Etter en stund så begynte de å bli verre og verre. Plutselig så begynte jeg å skjelve, deretter ble jeg ganske kvalm og smertene ble verre. Det føltes ut som rier uten tvil, helt lik eller kan til å med si at jeg følte det var verre. Jeg klarte ikke å stå engang av hvor ille jeg hadde det, men gjorde mitt beste for å hoppe inn i dusjen, tenkte at varmt vann kunne hjelpe. Men ble bare enda verre, begynte å kaste opp og jeg bare blødde og blødde.. Jeg trodde virkelig jeg skulle besvime eller dø! Nå har jeg det bedre, blør ikke så mye lenger. Og nå kom jeg på at det kan hende jeg var gravid og ikke viste det. For jeg har aldri i mitt liv opplevd noe sånt når jeg har fått mensen. Bruker ikke prevensjon vi bare hopper ut i svingen, så jeg er litt i tvil om jeg faktisk opplevde en spontanabort idag tidlig. Har noen opplevd noe sånt før? Kan det være spontantabort? Hvordan får jeg eventuelt vite om jeg var gravid og mista det? HJEEELP!! Tusen takk i forhånd