det må vi finne ut av daDet vet jeg ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det må vi finne ut av daDet vet jeg ikke
JaAt jeg er sjenert?
Ha ha tviler ikkeHelt utrolig ! Dagen før bryllupet mitt, så fløy hun rundt, hun hadde en egen bok for mine avtaler. Ringte rundt og ordna å styre, passa på at jeg kom når jeg skulle. Kom hjem til henne på kvelden så slappa vi av. Sendte meg i seng i 1 tia. Begynte sånn rundt 2 å bake kake![]()
Da får jeg se litt på kart, kanskjeFor Trondheimsfjorden sto det på google . Er ikke så god på geografi.
Å du skulle bare visstJadet har jeg vanskelig for å tro
Nord for skulle det så. Det er en halv øyDa får jeg se litt på kart, kanskje
jaaaaaaaa... alltid litt skeptiskHa ha det er du vel ja
hei... Jeg tar jobben min som din forlover på alvorHelt utrolig ! Dagen før bryllupet mitt, så fløy hun rundt, hun hadde en egen bok for mine avtaler. Ringte rundt og ordna å styre, passa på at jeg kom når jeg skulle. Kom hjem til henne på kvelden så slappa vi av. Sendte meg i seng i 1 tia. Begynte sånn rundt 2 å bake kake![]()
Kan være lurt jadet må vi finne ut av da![]()
https://no.m.wikipedia.org/wiki/FosenDa får jeg se litt på kart, kanskje
Den man er bak tastaturet er ikke nødvendigvis helt lik den virkelige jeg.Jadet har jeg vanskelig for å tro
prøve å finne det enklesteKan være lurt ja
JodaHvordan er det med de syke?
Jaja skjønner jo det, men man gjør seg jo opp en mening ! Jeg er ganske lik meg selv, å det er mirell åDen man er bak tastaturet er ikke nødvendigvis helt lik den virkelige jeg.
Jeg er i virkeligheten litt mer nerdete og også sjenert.
Jajaaaaaaaa... alltid litt skeptisk
hei... Jeg tar jobben min som din forlover på alvor![]()
men hun er flink da !!Ha ha tviler ikke
Blir spennendeÅ du skulle bare visst
Vi får tenke på detprøve å finne det enkleste![]()
Jeg er faktisk supersjenertmen hun er flink da !!
Blir spennende![]()
takkJaingen andre kunne gjort det bedre heller
Godt mirell som regel står for pratinga daJeg er faktisk supersjenert