Er det flere her inne som føler seg hissig i rugeperioden? Vet ikke om det er lutinus eller denne vente perioden og redselen for at det ikke fester seg. Er på rugedag 6.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Er på rugedag 8 og er en ordentlig hissigpropp! Går også på lutinus, har du andre symptomer også?Er det flere her inne som føler seg hissig i rugeperioden? Vet ikke om det er lutinus eller denne vente perioden og redselen for at det ikke fester seg. Er på rugedag 6.
Hei! Er på rugedag 8 og er en ordentlig hissigpropp! Går også på lutinus, har du andre symptomer også?![]()
Jeg vet ikke helt om de er fysiske eller psykiske. Av og til føles det som om jeg snart skal få en blødning. Jeg er også litt overstimulert så vanskelig å vite hva som er hva. Litt dårlig matlyst. Har du symptomer?
Hehe, jeg vet ikke helt selv. Vanskelig å vite hva som er hva i denne karusellen. Har det akkurat som deg, føles som mensen er der any time. Så ganske likt som deg. Har murringer, økt matlyst og noen vondter der nede av og til. Kjenner definitivt på noe... Men hva, det vet jeg ikke. Hvor mange dpo er du? Har du tatt ovitrelle før eller nå?