Hvordan merker dere graviditeten?

baresol

Blir kjent med forumet
Hei! Er helt ny her inne. Testet positivt i dag. Eggløsningskalkulator viser at terminen vil være rundt 15. oktober. Hvordan merker dere graviditeten så langt? For meg startet det tidlig med vondt i magen og murringer. Jeg har kun testet meg en gang. Kan jeg stole på den, eller bør jeg teste igjen? Er veldig nybegynner her.

Jeg har murringer, ømme bryster, oppblåst og uteblitt mens. Har tatt tre tester, og skal til legen i dag. Er 5+3 i dag.
Jeg ville tatt et par tester til :)

15 oktober er en fin dato. Da er min første født :D

Du trenger strengt tatt ikke å ta flere tester, men jeg synes det er vanskelig å la vær :p

Jeg har murringer, ømme bryster, oppblåst og uteblitt mens. Har tatt tre tester, og skal til legen i dag. Er 5+3 i dag.
Jeg ville tatt et par tester til :)

Tok en ny test i dag, og den viste også gravid. Tok en med ukeindikator, som viste at jeg er 2-3 uker på vei. Men hadde eggløsning kun for 12 dager siden (tok eggløsningstest). Kan jeg ha blitt gravid tidligere enn dette?

Egget kan jo ha festet seg kort tid etter eggløsning, slik at du begynte å produsere HCG tidlig. Når HCG er over 200 viser testen 2-3 uker. Godt tegn at du produserer mye hormoner vil jeg tro :D

Jeg har vært oppblåst og til tider slitt med treig mage i det siste. Ventet mensen på søndag så tok en test idag for å utelukke graviditet... Men fikk altså positiv. Ble sjokkert da mannen er overvektig og som følge av dette er det i grunn ikke lett å bli gravid. Men andre symptomer enn urolig mage og uteblitt mens hadde jeg ikke. Samme skjedde de to første gangene jeg var gravid. Lite symptomer. Første gang var jeg mye trøtt i tillegg.

Jeg merker det egentlig ikke så mye i det hele tatt på kroppen. Har litt murringer når jeg ikke gjør så mye og døler meg litt oppblåst, men ellers kjenner jeg ingenting. Det jeg merker mest er at jeg er helt sykt sulten, hele tiden:p

Jeg merker det egentlig ikke så mye i det hele tatt på kroppen. Har litt murringer når jeg ikke gjør så mye og døler meg litt oppblåst, men ellers kjenner jeg ingenting. Det jeg merker mest er at jeg er helt sykt sulten, hele tiden:p
Rart at jeg mistet matlysten... Men har sikkert med endret kosthold å gjøre.

Trøtt og småkvalm!

Nå pleier jeg å få "såre" brystvorter få dager etter eggløsning hvis mensen er på vei, så når det har uteblitt, så har jeg vel hatt en anelse :) Men sikre tegnet hver gang er de ømme brystene som starter pent ett par dager før mensen skulle kommet. (akkurat som man er støl inni puppene). så kommer jo så klart ikke mensen og da er det bare å tisse på pinnen da :smiley-angelic001 3 positive tester kan ikke juge :smiley-bounce015

Jeg også er trøtt når dere skriver det. Men så er jeg stort sett alltid trøtt for tiden. Haha.

Jeg er sååååå kvalm!! :hungover:

Back
Topp