Skravletråd februar!

Det høres jo deilig ut :D :D så du har det på om du sitter, står, går osv og? :)

Ikke så mye når jeg sitter om ham er våken, da tar jeg han ofte opp. Men når jeg går eller holder på med noe. Og genialt på shopping og når man gjør husarbeid :)

Skal tidlig opp
det skal Jeg å :)
Så deilig...
Fra mars vil dagen begynne kl 5 her
hvorfor så tidlig ?
Litt over en time :o
vi å.
Haha jeg gruer meg til min kan reise seg :o så aktiv som hun er så klatrer hun vel over kanten eller bygger et fjell av bamsene sine for å komme over :p
hehe uff, det er morsomt, Men slitsomt
Ville du helst ha i Sandefjord?
først ville jeg det :) men nå er jeg fornøyd med den vi har fått
Neei, vi bare leier altså :p men leier en hel enebolig med garasje veldig billig :)
åja :) så deilig da
Hvor har det blitt av Mirell tro??
si det
Da har jeg kommet over 100 innlegg i kveld :)
Så bra :)

Uff. Føler så med han! Hadde selv 14 ørebetennelser et år. Når den ene gav seg overtok neste. Dren som datt ut hele tiden :(
Hva fikk det til å gi seg da? Jeg er så fortvilet, fordi legene har sagt at han står i fare for varig nedsatt hørsel pga alle operasjonene :(

Var det mellom barnehagene, eller veien til jobb?

Uansett, barnehagen til frøkna er ved siden av jobben, og jeg foretrekker å ha de ikke så langt fra meg når de er så små at de går i barnehagen, i tillegg til at det er en fantastisk barnehage.
Barnehagen til Lille U er rett ved hjemmet.
Vil gjerne ha U over i den til frøkna
Jeg tenkte på veien til jobb :)
Skjønner at det er greit :)
Her har vi barnehage rett ved der vi bor. Håper lillesøster får plass der også, men det er jo lenge til.

Det hørtes koselig ut :)
Hvilket sjal har du?
Jeg har ikke brukt bæreselen så mye enda, men kjøpte en ergobaby denne gangen. Må bruke det mer fremover, greit å ha hendene ledig noen ganger:)

Jeg har ett elastisk som ei venninne skal arve, så har jeg et ellevill sjal og en ergobaby som jeg bruker nå. Kikker etter et sjal til som passer godt på markeder til sommeren da :)

det skal Jeg å :)
hvorfor så tidlig ?
vi å.
hehe uff, det er morsomt, Men slitsomt
først ville jeg det :) men nå er jeg fornøyd med den vi har fått
åja :) så deilig da
si det

Så bra :)

Det er bra da :)

Jeg har ett elastisk som ei venninne skal arve, så har jeg et ellevill sjal og en ergobaby som jeg bruker nå. Kikker etter et sjal til som passer godt på markeder til sommeren da :)
Jeg kan ingenting om sjal, så må lese meg litt opp om jeg skal kjøpe det :)
Koster det rundt det samme som en bæresele også?

Jeg kan ingenting om sjal, så må lese meg litt opp om jeg skal kjøpe det :)
Koster det rundt det samme som en bæresele også?

Sjalene ligger vel litt høyere i pris, men man finner mange fine brukt og de er jo litt billigere. Men man får jo sjal til flere tusen, og det blir nok ikke aktuelt for min del.

Men jeg er ikke veldig dreven innen på det ennå da Hehe

Sjalene ligger vel litt høyere i pris, men man finner mange fine brukt og de er jo litt billigere. Men man får jo sjal til flere tusen, og det blir nok ikke aktuelt for min del.

Men jeg er ikke veldig dreven innen på det ennå da Hehe
Tror ikke jeg går for de dyreste her heller. Skal ta en titt på finn:)

Back
Topp