Det høres jo deilig ut![]()
så du har det på om du sitter, står, går osv og?
![]()
Ikke så mye når jeg sitter om ham er våken, da tar jeg han ofte opp. Men når jeg går eller holder på med noe. Og genialt på shopping og når man gjør husarbeid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres jo deilig ut![]()
så du har det på om du sitter, står, går osv og?
![]()
det skal Jeg åSkal tidlig opp
hvorfor så tidlig ?Så deilig...
Fra mars vil dagen begynne kl 5 her
vi å.Litt over en time![]()
hehe uff, det er morsomt, Men slitsomtHaha jeg gruer meg til min kan reise segså aktiv som hun er så klatrer hun vel over kanten eller bygger et fjell av bamsene sine for å komme over
![]()
først ville jeg detVille du helst ha i Sandefjord?
åjaNeei, vi bare leier altsåmen leier en hel enebolig med garasje veldig billig
![]()
si detHvor har det blitt av Mirell tro??
Så braDa har jeg kommet over 100 innlegg i kveld![]()
Hva fikk det til å gi seg da? Jeg er så fortvilet, fordi legene har sagt at han står i fare for varig nedsatt hørsel pga alle operasjoneneUff. Føler så med han! Hadde selv 14 ørebetennelser et år. Når den ene gav seg overtok neste. Dren som datt ut hele tiden![]()
Stemmer detJa det var jo et stykke mellom de.. Den ene i nærheten av der dere bor og den andre ved jobben da eller?
Jeg tenkte på veien til jobbVar det mellom barnehagene, eller veien til jobb?
Uansett, barnehagen til frøkna er ved siden av jobben, og jeg foretrekker å ha de ikke så langt fra meg når de er så små at de går i barnehagen, i tillegg til at det er en fantastisk barnehage.
Barnehagen til Lille U er rett ved hjemmet.
Vil gjerne ha U over i den til frøkna
Det hørtes koselig ut
Hvilket sjal har du?
Jeg har ikke brukt bæreselen så mye enda, men kjøpte en ergobaby denne gangen. Må bruke det mer fremover, greit å ha hendene ledig noen ganger![]()
Ja siden de skal sove der ute foreldre så ville han gjerne hatt noen kjente der
det skal Jeg å
hvorfor så tidlig ?
vi å.
hehe uff, det er morsomt, Men slitsomt
først ville jeg detmen nå er jeg fornøyd med den vi har fått
åjaså deilig da
si det
Så bra![]()
Jeg kan ingenting om sjal, så må lese meg litt opp om jeg skal kjøpe detJeg har ett elastisk som ei venninne skal arve, så har jeg et ellevill sjal og en ergobaby som jeg bruker nå. Kikker etter et sjal til som passer godt på markeder til sommeren da![]()
Nei mammas lille babyJa det skjønner jeg, han er jo ikke så stor ennå![]()
Jeg kan ingenting om sjal, så må lese meg litt opp om jeg skal kjøpe det
Koster det rundt det samme som en bæresele også?
Wow, det er godt jobba det.Tror jeg har nådd 300 innlegg i dag
He he vil nok det jaDet vil de vel alltid være![]()
Har gått fort i grunnWow, det er godt jobba det.
Er fornøyd med detDet er veldig bra jobba da![]()
jaDet er bra da![]()
Bra jobbaTror jeg har nådd 300 innlegg i dag
Tror ikke jeg går for de dyreste her heller. Skal ta en titt på finnSjalene ligger vel litt høyere i pris, men man finner mange fine brukt og de er jo litt billigere. Men man får jo sjal til flere tusen, og det blir nok ikke aktuelt for min del.
Men jeg er ikke veldig dreven innen på det ennå da Hehe