En uke er jo lenge daVar en helg i Polen i desember
Har aldri hatt en uke alene før![]()
Det blir bra tenker jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En uke er jo lenge daVar en helg i Polen i desember
Har aldri hatt en uke alene før![]()
Skal tidlig oppjeg synes liksom alle legger seg så tidlig
Nja, her er det Morran alt fra 7-9
Så deilig...jeg synes liksom alle legger seg så tidlig
Nja, her er det Morran alt fra 7-9
HeheJeg pumpa jo i 8 uker døgnet rundt så ble godt kjent med "fettprosenten" i melkahahah
He he men hyggelig å skravleTenkte jeg skulle se nyheter før jeg gikk på badet. Men fikk ikke med meg noe da jeg skravlet istedet
Det er tidlig nok daSå deilig...
Fra mars vil dagen begynne kl 5 her
Jada det blir detDet blir gøy![]()
Mye av familien min feks. Og kenguHva er ikke langt fra Oslo?
Oj shit. Det var tidligSå deilig...
Fra mars vil dagen begynne kl 5 her
Hvor bor mye av familien din?Mye av familien min feks. Og kengu
Ja, absolutt. Får prøve å lese litt nyheter på sengen istedet. Regner meg meg kommer til å skravle da også. He heHe he men hyggelig å skravle
Ellers blir det bare stress
Du får si fra om det er noe nyttJa, absolutt. Får prøve å lese litt nyheter på sengen istedet. Regner meg meg kommer til å skravle da også. He he
Skikkelig kjipt at det ikke var noen fra i fjor på det kurset kengubarnet er meldt på.
Det er tidlig nok da![]()
Jeg kommer til å dra veldig tidlig på jobb, mannen leverer barna.Oj shit. Det var tidlig
Blir han ikke å dra da?:/Skikkelig kjipt at det ikke var noen fra i fjor på det kurset kengubarnet er meldt på.
Noen bor i Horten, Fredrikstad, og rundt kongsvingerHvor bor mye av familien din?
Hvis jeg får gjort det så . HahaDu får si fra om det er noe nytt
Det er hørselskursHva slags kurs er det?
Haha ååh gjett om! Samboer var enig "det barnerommet burde de male! Man får vondt i hode av så sterk rødfarge" ja for det er du som skal sove der sa jegHåper snaptouren falt i smakHaha