Skravletråd februar!

:):)
Barnehage ja...usikker på når frøkna skal begynne...
Vil jo ha ny jobb i grunn også hmm...
Tenker om at det ikke er lenge til lille U skal i barnehagen da?

I morgen er snuppa 2 mnd gammel<3<3
Begynner innkjøringen 7. mars så ikke lenge til, nei

Du er altfor effektiv:P
Hva skal dere der?
Var bare jeg som dro. Frøkna var lagt for kvelden så mamma og pappa var hjemme med henne.

Handla inn noe til huset,pakka ut litt og satt noe mat i skapene klart til den store innflyttingsdagen om 11 dager :)

Han er ikke allergisk eller noe da?:)

Jo har tenkt tanken, frøkna var sånn når hu startet i barnehagen. Hu har pelsdyr, husstøv, pollen og melk :P lillebror har bare melk foreløpig som vi vet om hvertfall og jeg har masse Haha så ikke utenkelig.

Men vi skal på 6 mnd kontroll på onsdag så høre med legen da. Ellers så får jeg be om en legetime hos fastlegen min og ikke han teite vikarlegen som bare sier "det er bare et virus der går over" :P

Åh,så braaa :D :D

Hmm.. beste måten å finne det ut på er vel å pumpe eller håndmelke noe i et glass. Sett det i kjøleskapet i noen timer så ser du om du har fetere melk liggende på toppen :p eneste måten jeg vet om iallefall. :p
Smart, det viste ikke jeg :)

Aah. Får prøve det til neste baby ;)

Det burde du absolutt, jeg liker det veldig mens lillebror virkelig elsker det. Han kan bare sitte der i timevis og kikke så sover han litt før han kikker litt til og koser mens han tygger på sjalet Haha

Back
Topp