Har ikke vært så veldig aktiv selvGod kveld! Nettopp satt mitt første spor her i tråden. Var ikke en gang delaktig i januar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke vært så veldig aktiv selvGod kveld! Nettopp satt mitt første spor her i tråden. Var ikke en gang delaktig i januar![]()
Joda, du sier noe derEr det ikke første dag i ny måned da??![]()
Kult! Hvem drar du med?Å vips så satt man å bestillte biletter til NEW YOOORK![]()
Ha det gøySnart turning på kengubarnet
Trodde januar ble en stille mnd, men den fløy avsted. Ikke at februar blir så stille heller, men savner bv når jeg ikke er herHar ikke vært så veldig aktiv selv![]()
Æsj daHmm...da ble dagens handletur avlyst.. Mini er visst ikke i form![]()
Wow, heldige duu!Å vips så satt man å bestillte biletter til NEW YOOORK![]()
Neidanei si det![]()
Det er forferderlig !
Stakkars frøkna og degJa. Ble bare surr og frøkna ble sur og trøtt. Jeg måtte springe mellom. Ikke rart astmaanfallene kom. Opp og ned bakken etter haugevis med spadetak
Det sies jo at måking er bra treningMed den plassen vi har og måke, og med tung snø ble det faktisk en god trening![]()
Gratulerer med lillesøster i magenOUL overstått, alt så bra ut.
Det er ei LILLESØSTER, og storesøster er helt i 100 ♡♡
Morkaka lå ved framrevegg og jeg skal ha oppfølging ul i uke 28.
Skal også ha ul om ca 6-7 uker pga sykdommen jeg har.![]()
Så bra at alt er vel!OUL overstått, alt så bra ut.
Det er ei LILLESØSTER, og storesøster er helt i 100 ♡♡
Morkaka lå ved framrevegg og jeg skal ha oppfølging ul i uke 28.
Skal også ha ul om ca 6-7 uker pga sykdommen jeg har.![]()
Skrittelleren min justerer målet etter hvor aktiv jeg har vært i det siste, så min stillesittende har ført til et mål sånn på 4-tusen og noe.70 ganger opp og ned trappen, fortsatt mangler jeg 2000 skritt
Vil han ikke sove på dagen?Ja og det har gått overraskende lett sånn siden det er en til som mer eller mindre har hvert våken i hele dag![]()
Haha, så herligMidt i økning dag to. Så blir lite gjort i husetmen tassen klarer seg bra
ikke et min ro eller mulighet å få bakt brød dog
Håret står ennå ut i alle kanter lol![]()
Hvilken type er det du har?Skrittelleren min justerer målet etter hvor aktiv jeg har vært i det siste, så min stillesittende har ført til et mål sånn på 4-tusen og noe.
Etter trilleturen var jeg 1400 i pluss og har nå over 7000 for første gang på evigheter. Og enda er jo ikke dagen omme.
Takk, det blir ikke vanskeligHa ha kos deg![]()