Sliten

tracey88

Flørter med forumet
etter en natt med ekstremt nedpress og vond rygg, er heilt utslitt :/ godt jeg har jormor time så jeg kan se om det er noe forskjell. Flere som ikke eier energi om dagene

Lite energi her også... Har fått en par anfall av "nå må jeg rydde og vaske" men ingen tegn til baby... Vil helst bare ligge i senga eller på sofaen og det syns på vekta for å si det sånn. Opp 2 kg på 3 uker

Har akkurat nok energi til å få ungen i bhg å spise frokost.
Har idag vært på sofaen med varmeputa bak på ryggen. Men enda en pulserende smerte.

Om 3 uker. Er 37 uker Nu :) så hva han stor nok og så det hva godt og vite :) får ta dagene til hjelp og se :)

Skjønner faktisk ikke Åssen de kan si sånn at babyen kommer da eller da. De er ikke synske heller ! :-/ Blir jo bare en enorm skuffelse hvis det ikke skjer.

Lykke til og håper hun har rett da :-)

Enig med deg, hverken jordmor eller legen min vil si noen ting, noe jeg kan syns er frustrerende, men jeg vet jo hvor skuffet jeg hadde blitt om det ikke skjedde noe når det var forespeilet.

Men uansett, masse lykke til, jeg håper hun har rett og at du snart får møte babyen din

Er helt ferdig selv.. Kjørte ungene i bhg og på skolen, spiste frokost og sovna.. Sov til like før jeg måtte ut å hente de igjen.. :p

Ja tenkte det samme. Kjipt og glede deg til noe så skjer det ikke ;p men man vet alderi kan jo gå langt over tiden.

Jeg har termin om 11 dager og er helt ferdig! Ligge på sofaen meste parten av dagen med smerter i bekken, ryggen og nedpress. Kynnerene kommer og går.

Vi får tenke at vi ikke har lenge igjen før permien ligge i armene våres! :-)

Back
Topp