FrøkenElfie
Elsker forumet
Flere som mistet alle TVNorge/Discovery-kanalene i natt? Regner med det, siden de sier halve Norge mistet de. Så hva syns du? Er det krise eller helt greitt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
irriterende egentlig siden jeg er veldig glad i CSI osv. Men jeg overlever. Er ikke krise.Flere som mistet alle TVNorge/Discovery-kanalene i natt? Regner med det, siden de sier halve Norge mistet de. Så hva syns du? Er det krise eller helt greitt?
Hva i alle....! Hvorfor mister vi også kanalene? Jeg og vil bytte, men vi har bindingstid :-(Det er litt krise her, neste sommer begynner, 71 grader nord, barneavdelingen osv. Er jo den kanalen jeg ser på...
Så kommer ikke den kanalen på plass i løpet av dagen bytter vi til RiksTV, selv om det er dyrt! Vi er ikke Canal digital kunder, men viasat og trodde ikke vi mistet.
Hva i alle....! Hvorfor mister vi også kanalene? Jeg og vil bytte, men vi har bindingstid :-(
Du får ikke det produktet som står i avtalen. Så da har de brutt kontrakten. Da skal du kunne si opp uavhengig av bindingstidHva i alle....! Hvorfor mister vi også kanalene? Jeg og vil bytte, men vi har bindingstid :-(
Krysser fingrene! Er misfornøyd med viasat som det er!Du får ikke det produktet som står i avtalen. Så da har de brutt kontrakten. Da skal du kunne si opp uavhengig av bindingstid