Takk for alt, TVNorge

FrøkenElfie

Elsker forumet
Flere som mistet alle TVNorge/Discovery-kanalene i natt? Regner med det, siden de sier halve Norge mistet de. Så hva syns du? Er det krise eller helt greitt?

Har ikke slått på TV'n enda, men vet allerede at her er vi ørten kanaler i manko nå.. Er ikke krise akkurat, men synd siden det var bra kanaler med noen av mine favorittprogrammer.. Så litt uvant heller? Men håper de skal klare å løse opp i floka likevel, nå betaler vi jo for et produkt vi ikke får, og da spørs det om vi velger å bytte til rikstv eller altibox.. Iallefall noen som kan tilby de kanalene vi mistet.

Flere som mistet alle TVNorge/Discovery-kanalene i natt? Regner med det, siden de sier halve Norge mistet de. Så hva syns du? Er det krise eller helt greitt?
irriterende egentlig siden jeg er veldig glad i CSI osv. Men jeg overlever. Er ikke krise.
Men jeg håper jo de blir enige så TVNorge kommer tilbake.. FEM er ikke så viktig.. ser nesten aldri på den
kanalen uansett :P

Det er litt krise her, neste sommer begynner, 71 grader nord, barneavdelingen osv. Er jo den kanalen jeg ser på...
Så kommer ikke den kanalen på plass i løpet av dagen bytter vi til RiksTV, selv om det er dyrt! Vi er ikke Canal digital kunder, men viasat og trodde ikke vi mistet.

Det går bra for meg. Men samboer er helt oppe i taket. Blir nok ikke noe problem og løser seg sikkert raskt.

Kommer til å si opp canal digital om ikke en løsning er på plass i løpet av morgen dagen. Har mistet en haug med kanaler og det er ikke akseptabelt :)

Det er litt krise her, neste sommer begynner, 71 grader nord, barneavdelingen osv. Er jo den kanalen jeg ser på...
Så kommer ikke den kanalen på plass i løpet av dagen bytter vi til RiksTV, selv om det er dyrt! Vi er ikke Canal digital kunder, men viasat og trodde ikke vi mistet.
Hva i alle....! Hvorfor mister vi også kanalene? Jeg og vil bytte, men vi har bindingstid :-(

Hva i alle....! Hvorfor mister vi også kanalene? Jeg og vil bytte, men vi har bindingstid :-(

Fordi vi har vist en avtale med Canal digital :( Jeg viste det ikke, bare oppdaget at kanalen var borte nå, så gikk jeg inn på sidene dems å der stod informasjon. Så veldig dårlig av viasat å ikke informere kundene sine:(
Jeg hadde nok prøvd å si opp allikevel, dette er ett avtalebrudd fra dems siden ;)

Står i VG at canal digital lar deg si opp selv om du har bindingstid.

Jeg overlater dette til mannen, det er han som ser på tv her i huset egentlig (ja, og ungene, men de ser andre ting, og klarer seg egentlig fint med NRK super og Netflix på ipad.)

Tenker vi har is i magen og ser hva som skjer.

Du får ikke det produktet som står i avtalen. Så da har de brutt kontrakten. Da skal du kunne si opp uavhengig av bindingstid

Du får ikke det produktet som står i avtalen. Så da har de brutt kontrakten. Da skal du kunne si opp uavhengig av bindingstid
Krysser fingrene! Er misfornøyd med viasat som det er!

Jeg syntes det var værre at discovery forsvant enn tvnorge, men ser lite på tv og har det kun fordi den er inkludert i husleia så bryr meg ikke veldig.

Hadde ikke gjort meg noe om alle kanalene forsvant :P Klarer meg fint uten tv. Er verre med junior og samboer.

Kjipt, men overlever! Regner med det ordner seg uansett.

Back
Topp