Kengu er med hu å... så da har hu ikke noe valgHehe, vi får ta hver vår side![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kengu er med hu å... så da har hu ikke noe valgHehe, vi får ta hver vår side![]()
Skal ikke så mye til alltidcDer kan du se.. skulle ikke mer til nei![]()
Kanskje Tamara sparer opp premier ?Ikke skravlekrav i februar
Kanskje mars?
Ikke?Ikke skravlekrav i februar
Kanskje mars?
Treff syns jeg høres supert ut!Kengu er med hu å... så da har hu ikke noe valg![]()
Kanskje Tamara sparer opp premier ?
Så det, to måneder på rad uten krav???Ingen skravlekrav så da spørs det
Det er det flere som synesTreff syns jeg høres supert ut!
Ikke så dumt.Vi kan jo lage våre egne aktivitetskonkurranser da. Sånn der "klarer vi xxxx i dag" enten på innlegg i tråden eller på forumet som helhet. Vi kan om vi vil![]()
Ikke så dumt.
Hvor fine premier det blir avhenger av aktiviteter tidligere måneder
Ja det kan vi jo gjøreVi kan jo lage våre egne aktivitetskonkurranser da. Sånn der "klarer vi xxxx i dag" enten på innlegg i tråden eller på forumet som helhet. Vi kan om vi vil![]()
Er mindre premier også ser jegSå det, to måneder på rad uten krav???
Hva skjer?
Her har jeg vært skikkelig sløv siste månedene. Når jeg endelig skulle ut så kom snøen og det glatte føret. I helgen har Tor holdt på ute og de sier noe om snø i morgen tidlig. Håper det går fort over og ikke legger seg slik vi kommer oss ut på en lenger turJeg har en en mnd gammel baby, og permisjon sånn til det blir november.
Jeg har gått tur 1-2 timer daglig med de to andre. Bare ikke kommet igang med denne, først var det så pinnkaldt, og så ble hun syk. Nå er hun frisk, men da er det kommet snø igjen så god trening i alle fall da.
Ja vi må få til detTreff syns jeg høres supert ut!
Vel, vi er et par tallnerder her...
Vi kan da få til noe...
Her har jeg vært skikkelig sløv siste månedene. Når jeg endelig skulle ut så kom snøen og det glatte føret. I helgen har Tor holdt på ute og de sier noe om snø i morgen tidlig. Håper det går fort over og ikke legger seg slik vi kommer oss ut på en lenger tur
UtvilsomtEr mindre premier også ser jeg
Jeg og. Noen år siden sist heldigvisHa ha jeg har sluttet å være støttemedlem
Vært stort sett oppholdt her i dag med unntak av litt regn nå i kveld men har visst blitt ganske så glatt rundt forbi så håper det ikke fortsetterTor var her fredagskvelden og natta.
Snøen kom i hovedsak i dag.