Skravletråd januar

Vi kan jo lage våre egne aktivitetskonkurranser da. Sånn der "klarer vi xxxx i dag" enten på innlegg i tråden eller på forumet som helhet. Vi kan om vi vil ;)

Kanskje Tamara sparer opp premier ?

Eller kanskje Tamara er tilbake på sånn det var. Det er fortsatt FINERE premier enn jeg husker fra før da. det var ikke sånne dyre vesker bestandig.

Tradisjonelt i "gamle dager" var det tre premier på topp 100 og ikke noe fuzz om det.
så ble det dyrere permier, og flere, og krav og i det hele tatt.

Som ledd i at BV ønsket å få opp aktivteten på forumet. Kanskje det er bra nok nå?

Jeg har en en mnd gammel baby, og permisjon sånn til det blir november.

Jeg har gått tur 1-2 timer daglig med de to andre. Bare ikke kommet igang med denne, først var det så pinnkaldt, og så ble hun syk. Nå er hun frisk, men da er det kommet snø igjen så god trening i alle fall da.
Her har jeg vært skikkelig sløv siste månedene. Når jeg endelig skulle ut så kom snøen og det glatte føret. I helgen har Tor holdt på ute og de sier noe om snø i morgen tidlig. Håper det går fort over og ikke legger seg slik vi kommer oss ut på en lenger tur

Vel, vi er et par tallnerder her...

Vi kan da få til noe...

Vi må bare ha med oss noen natteravner som tar stat ved midtnatt eller hvilket nå enn tidspunkt vi velger å kjøre sammenligming mellom. Det er jo ikke noe i veien for å si 22-22 så er det lettere å få tatt stat, selv om jeg strengt tatt har blitt lenger oppe nå i permisjonen, men PLANEN er å komme meg i seng, heller enn å sove på sofaen...

Her har jeg vært skikkelig sløv siste månedene. Når jeg endelig skulle ut så kom snøen og det glatte føret. I helgen har Tor holdt på ute og de sier noe om snø i morgen tidlig. Håper det går fort over og ikke legger seg slik vi kommer oss ut på en lenger tur

Tor var her fredagskvelden og natta.

Snøen kom i hovedsak i dag.

Back
Topp