hun er sikkert med... Eller så får jeg dra hu med etter håret.Ja, det syns jeg da![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hun er sikkert med... Eller så får jeg dra hu med etter håret.Ja, det syns jeg da![]()

Hey, hva med meg ?god plankanskje vi får med oss syrran også
![]()
Det skal jeg... kommer vel til å være helt vrak etterpå.. har ikke trent på leeeeeeeeeeengeDu får si fra hva du synes
bare å bli med på håndballkamp det..Hey, hva med meg ?![]()
He he lykke til daDet skal jeg... kommer vel til å være helt vrak etterpå.. har ikke trent på leeeeeeeeeeenge
Ja nå ble jeg glad igjenbare å bli med på håndballkamp det..![]()
2 år som støttemedlem på ulike tidspunkt er nok bevis for meg at studio ekke riktig for megEnig med deg i det ja
Det blir sikkert skravlekrav neste måned og da blir det liv her..Ja det gjør jeg om folk skravler
har ikke hørt så mye bra om slike? Men egentig ville jeg hatt:Kanskje man skulle investert i 2 slike vark og tørk maskiner istedenfor en vaskemaskin og en tørketrommel![]()
Det er viktig å fortelle andre når de er flink, det er vi alt for dårlig til i dagens samfunnTrenger det også![]()
Jeg må også bli flinkere; ihvertfall de dagene jeg har friOhh, jeg må komme igang med trilleturer med babyen, jeg har sånn ca 13 000 mindre enn deg...
Det blir sikkert skravlekrav neste måned og da blir det liv her..
Ray, ray
Hehe, vi får ta hver vår sidehun er sikkert med... Eller så får jeg dra hu med etter håret.![]()
Ha ha jeg har sluttet å være støttemedlem2 år som støttemedlem på ulike tidspunkt er nok bevis for meg at studio ekke riktig for meg![]()
takk takk... trenger nok detHe he lykke til da![]()
Ingen skravlekrav så da spørs detDet blir sikkert skravlekrav neste måned og da blir det liv her..
Ray, ray
Der kan du se.. skulle ikke mer til neiJa nå ble jeg glad igjen![]()
Jeg må også bli flinkere; ihvertfall de dagene jeg har fri. Når jeg er på jobb blir det fort noen skritt selv om jeg alltid kjører på jobb og aldri har gålister
Det er jeg enig med deg iDet er viktig å fortelle andre når de er flink, det er vi alt for dårlig til i dagens samfunn
Den vi har nå har 11 kg kapasitet, så det er ikke så ille.har ikke hørt så mye bra om slike? Men egentig ville jeg hatt:
To vaskemaskiner, minst en av dem med 8-9 kg kapasitet
Tørketrommel, også den med stor kapasitet så man faktisk kunne tørket den dyna man har vasket (Har vasket maaaaaange dyner gjennom et par år med en sengevæter. De har hengt til tørk over rekkverket på trappa. Vi har varmepumpe under trappa, så det funker det altså. Men synlig for alle som kommer innom at "han har tisset seg ut i natt". Jeg begynte derved å strategisk planlegge når disse ble vasket av og til.)
Og tørkeskap
Og plass til et trøkestativ.
Og plass til å brette klær.
Og til sortering av klesvask
Og en familie (inkl meg selv) som fungerer både på å
kaste til vask, ikke på gulvet
legge på plass det som er brettet
Og gjerne egentlig at flere enn meg brettet, men jeg har nå påtatt meg ansvar for klesvask siden mannen tok oppvasken...