Skravletråd januar

Kanskje man skulle investert i 2 slike vark og tørk maskiner istedenfor en vaskemaskin og en tørketrommel :rolleyes:
har ikke hørt så mye bra om slike? Men egentig ville jeg hatt:
To vaskemaskiner, minst en av dem med 8-9 kg kapasitet
Tørketrommel, også den med stor kapasitet så man faktisk kunne tørket den dyna man har vasket (Har vasket maaaaaange dyner gjennom et par år med en sengevæter. De har hengt til tørk over rekkverket på trappa. Vi har varmepumpe under trappa, så det funker det altså. Men synlig for alle som kommer innom at "han har tisset seg ut i natt". Jeg begynte derved å strategisk planlegge når disse ble vasket av og til.)
Og tørkeskap
Og plass til et trøkestativ.
Og plass til å brette klær.
Og til sortering av klesvask
Og en familie (inkl meg selv) som fungerer både på å
kaste til vask, ikke på gulvet
legge på plass det som er brettet
Og gjerne egentlig at flere enn meg brettet, men jeg har nå påtatt meg ansvar for klesvask siden mannen tok oppvasken...

Ohh, jeg må komme igang med trilleturer med babyen, jeg har sånn ca 13 000 mindre enn deg...
Jeg må også bli flinkere; ihvertfall de dagene jeg har fri:-). Når jeg er på jobb blir det fort noen skritt selv om jeg alltid kjører på jobb og aldri har gålister

Jeg må også bli flinkere; ihvertfall de dagene jeg har fri:). Når jeg er på jobb blir det fort noen skritt selv om jeg alltid kjører på jobb og aldri har gålister

Jeg har en en mnd gammel baby, og permisjon sånn til det blir november.

Jeg har gått tur 1-2 timer daglig med de to andre. Bare ikke kommet igang med denne, først var det så pinnkaldt, og så ble hun syk. Nå er hun frisk, men da er det kommet snø igjen så god trening i alle fall da.

har ikke hørt så mye bra om slike? Men egentig ville jeg hatt:
To vaskemaskiner, minst en av dem med 8-9 kg kapasitet
Tørketrommel, også den med stor kapasitet så man faktisk kunne tørket den dyna man har vasket (Har vasket maaaaaange dyner gjennom et par år med en sengevæter. De har hengt til tørk over rekkverket på trappa. Vi har varmepumpe under trappa, så det funker det altså. Men synlig for alle som kommer innom at "han har tisset seg ut i natt". Jeg begynte derved å strategisk planlegge når disse ble vasket av og til.)
Og tørkeskap
Og plass til et trøkestativ.
Og plass til å brette klær.
Og til sortering av klesvask
Og en familie (inkl meg selv) som fungerer både på å
kaste til vask, ikke på gulvet
legge på plass det som er brettet
Og gjerne egentlig at flere enn meg brettet, men jeg har nå påtatt meg ansvar for klesvask siden mannen tok oppvasken...
Den vi har nå har 11 kg kapasitet, så det er ikke så ille.
Drømmen hadde vært 2 maskiner, vaske kjeller og tørkeskap

Back
Topp