Sånn er det med de små babyerDet har jeg.
En tur ute sammen med lillesøster, hun gikk på ski, men bare en kort stund, for det meste plassert i sofaen med en baby tilkoblet puppen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er det med de små babyerDet har jeg.
En tur ute sammen med lillesøster, hun gikk på ski, men bare en kort stund, for det meste plassert i sofaen med en baby tilkoblet puppen
Neida prøver å bliWow, du er sprek altså!
har lurt på å prøve det selv. så hadde hvert greit å høre din mening.He he yes dear
De har veeeldig god matAha der har jeg ikke vært
Jeg så det på torsdag. Men løp så mye inn og ut av rommet til Vesla at jeg ser det på nytt i dag.Ser reprisen av Larvik jentene og spiser litt. Nevøen er dratt og tuppa er akkurat lagt.
Det verste som finnes er å se at barna dine ikke har det bra.Ja det skjønner jeg godt
Godt med variasjonNei men jeg varierer så blir ca annenhver dag
Sånn er onkel og. Kan prate om et bilde i 15 minutterJa, absolutt![]()
Svigerfar er også veldig detaljert ..![]()
Okei da,du er på god veiNeida prøver å bli![]()
Der skjønner jegJeg så det på torsdag. Men løp så mye inn og ut av rommet til Vesla at jeg ser det på nytt i dag.
Må jo følge byens stolthet![]()
Ja. Han har alltid vært så rolig og avbalansert. Det er en av hans beste egenskaper. Jeg er totalt motsatt, så han er flink til å roe meg ned når det står på som verstSå fint gjort av han ♡
Du får komme å se på kamp på hjemmebane da vettuDer skjønner jegjeg er ihugga fan, derfor må jeg se det
![]()
For ikke å snakke om at vi må gå tilbake til et bilde vi allerede har sett om vi ser noe på et annet fra en annen vinkel. .Sånn er onkel og. Kan prate om et bilde i 15 minutter![]()
Så fint når man utfyller hverandre sånn ♡her er det nok jeg som er desidert roligst, mannen er typisk løveJa. Han har alltid vært så rolig og avbalansert. Det er en av hans beste egenskaper. Jeg er totalt motsatt, så han er flink til å roe meg ned når det står på som verst![]()
Ja! Det hørtes gøy utDu får komme å se på kamp på hjemmebane da vettuKan holde deg med selskap jeg
![]()
bare å kommeJa! Det hørtes gøy ut![]()
Ronja sier det fungererhar lurt på å prøve det selv. så hadde hvert greit å høre din mening.
Ja helt enig i detDet verste som finnes er å se at barna dine ikke har det bra.
hmmm... misstenker at jeg kanskje må prøve altsåRonja sier det fungerer