Maserier

Lokfører

Andre møte med forumet
Dere som har født tidligere, og har hatt masse "maserier" Har fødselen deres vært lang eller kort? Er det noen som har hatt maserier og funnet ut at de ikke har hatt åpning i det hele tatt nesten, når dere har kommet til sykehuset?

Dere som har født tidligere, og har hatt masse "maserier" Har fødselen deres vært lang eller kort? Er det noen som har hatt maserier og funnet ut at de ikke har hatt åpning i det hele tatt nesten, når dere har kommet til sykehuset?
Jeg hadde det lenge med nr 2, han kom på 1 time og 57 minutter.
Nr 3 nå har jeg gått med maserier på 11 døgnet å har 1 cm åpning når jeg sjekket sist. Dette er nå 1 uke siden. Skal til jm til fredag, så håper inderlig det har skjedd noe mer fram til det. Er 37+1 i dag.

Jeg hadde maserier jevnlig og daglig fra den 22 januar sist (termin 28 januar), våknet av det som vanlig den 5 februar og etterhvert merket jeg at de utviklet seg litt annerledes. Reiste på sykehuset rundt kl 12, ingen åpning, men fikk bli likevel. Usikker på når jeg begynte med skikkelige rier, kanskje rundt kl 13. Han var ute 17.50. Så egentlig tok det ikke så veldig lang tid ;-)

Ja masrier i en natt forrige gang. Men de gikk nok over i rier for ga meg 4 cm åpning til slutt.

Laaaang fødsel med tre uker med maserier sist.. 3 dager på overtid kunne hun si 2 cm åpning hvis vi la godviljen til.. 4 dager på overtid kom hun, etter ca 12 timer aktiv fødsel.. Vet det ikke er suuperlenge, men med tre uker maserier og falske alarmer, var det lenge nok :)

Har hatt det på og av kombinert med kynnere og har blitt forkortet i livmorhalsen og åping på 1-2 skikkelig irriterne når du tror noe er på gang.

Har en del ubehag, og murringer som ikke tar seg opp i styrke, men blir sliten av det ja :p
Skal på kontroll på tirsdag, så kanskje de sjekker noe da? :shy:

Hadde maserier i over en uke. Hadde 2 cm når jeg kom på sykehuset. Men da hadde jeg vært hjemme hele natten med rier. Startet 21 søndagskveld, på sykehuset kl 9 mandags morgen, ble født 12.02. Andregangs.

Ja! Med nr1. Mye maserier. Fødsel tok lang tid.. Var ikke mye åpning etter maserier på 1,5døgn! Sorry ;) ikke sikkert samme med deg da.

Hadde selv liten effekt av maserier. Fikk det mest sannsynlig fordi jeg ble satt igang sist, ble fortalt at det var ganske vanlig da.

Aner ikke helt forskjellen på vonde kynnere og maserier.. Noe har jeg hvertfall, men om det har gjort noe aner jeg ikke da jm ikke ville sjekke sist ktrl..
Noen som kan forklare forskjellen?

Aner ikke helt forskjellen på vonde kynnere og maserier.. Noe har jeg hvertfall, men om det har gjort noe aner jeg ikke da jm ikke ville sjekke sist ktrl..
Noen som kan forklare forskjellen?

Maserier er vonde som rier, men det finnes ikke noe pause i mellom. Jeg målte med ctg, å da kunne man tydelig se at ria ikke var ferdig før neste var igang. Så ingen tid til å hvile. Fryktelig kjipt når dem har lite virkning.

Maserier er vonde som rier, men det finnes ikke noe pause i mellom. Jeg målte med ctg, å da kunne man tydelig se at ria ikke var ferdig før neste var igang. Så ingen tid til å hvile. Fryktelig kjipt når dem har lite virkning.

Aha skjønner. Takk :)

Back
Topp