Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde det lenge med nr 2, han kom på 1 time og 57 minutter.Dere som har født tidligere, og har hatt masse "maserier" Har fødselen deres vært lang eller kort? Er det noen som har hatt maserier og funnet ut at de ikke har hatt åpning i det hele tatt nesten, når dere har kommet til sykehuset?
Laaaang fødsel med tre uker med maserier sist.. 3 dager på overtid kunne hun si 2 cm åpning hvis vi la godviljen til.. 4 dager på overtid kom hun, etter ca 12 timer aktiv fødsel.. Vet det ikke er suuperlenge, men med tre uker maserier og falske alarmer, var det lenge nokDere som har født tidligere, og har hatt masse "maserier" Har fødselen deres vært lang eller kort? Er det noen som har hatt maserier og funnet ut at de ikke har hatt åpning i det hele tatt nesten, når dere har kommet til sykehuset?

Da må du i så tilfelle spørre om det har jeg inntrykk avHar en del ubehag, og murringer som ikke tar seg opp i styrke, men blir sliten av det ja![]()
Skal på kontroll på tirsdag, så kanskje de sjekker noe da?![]()
Kommer nok til å spørre jaDa må du i så tilfelle spørre om det har jeg inntrykk av![]()
Ja! Med nr1. Mye maserier. Fødsel tok lang tid.. Var ikke mye åpning etter maserier på 1,5døgn! SorryDere som har født tidligere, og har hatt masse "maserier" Har fødselen deres vært lang eller kort? Er det noen som har hatt maserier og funnet ut at de ikke har hatt åpning i det hele tatt nesten, når dere har kommet til sykehuset?
Aner ikke helt forskjellen på vonde kynnere og maserier.. Noe har jeg hvertfall, men om det har gjort noe aner jeg ikke da jm ikke ville sjekke sist ktrl..
Noen som kan forklare forskjellen?
Maserier er vonde som rier, men det finnes ikke noe pause i mellom. Jeg målte med ctg, å da kunne man tydelig se at ria ikke var ferdig før neste var igang. Så ingen tid til å hvile. Fryktelig kjipt når dem har lite virkning.