Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
All sympati til deg
Jeg har vondt i øret og er så lei av å ha vondt i deg hele tiden at jeg vil ha sympati
Ja. Irriterende når man kun går 3 uker max mellom hver gang ..Oooh, men øret er jo også en veldig vond plass å ha vondt da!
Ja. Irriterende når man kun går 3 uker max mellom hver gang ..
Jaaa det er lov!
Og så kragebeinet da! Hahaha! xD

Har dessverre blitt kronisk , sånt som skjer etter mange ørebetennelserAiaiVet du hvorfor? Får du noe hjelp med det? Kan ikke gå sånn!
Jeg er heeelt spesiell![]()

Gudene vet. Har vel tatt i litt med hele kroppenMen altså, åssen fikk kragebeinet så hard medfart??![]()
Gudene vet. Har vel tatt i litt med hele kroppenHar gått nok på do for flere dager framover, gått ned 2 på 2 dager. Synd det bare er vann
![]()
Awwww, stakkars deg :-(Ja, det er lov å klage! Hørtes ikke noe godt ut, god bedring til deg
Benytter anledningen til å klage litt selv ogsåSliter sånn med hodepine dette svangerskapet, skikkelig skallebank. Utrolig kjedelig og plagsomt.
Awwww, stakkars deg :-(
Er lov å klage synes jeg :-DTakk, godt med litt sympatiSkal egentlig ikke klage da, når det er det verste. Håper magen din kommer seg snart!