Au, hva skjer nedi der?

Rødtoppen Hissig

Forumet er livet
Hadde noen merkelige murringer i magen i går, kynnere og stikkinger. Vi hjalp til med litt modning kvelden før, så tenkte ikke så nøye over det.
I natt når jeg skulle på do merket jeg noe meget merkelig i dåsa/rumpa/låret. Skulle ikke klare å gå. Så humpa meg til do og tilbake. Tenkte jeg hadde ligget på en merkelig måte. Men når jeg skulle stå opp så var det altså enda verre. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Vondt i venstresida, litt som vondt nedpress, men bare at det presser et annet sted. Og når jeg står er det også vondt i et belte rundt nedre del av magen.
Er det flere som har kjent noe sånn? Kan det være bekkenet? Eller en unge som ligger skjevt oppi der? Kvier meg for å gå eller gjøre noe som helst idag :S

Er ikke strålinger da, som gjerne kommer hvis babyen presser på nerver? Hadde det i hele går, vondt å gå, vondt å ligge.

Jeg å får vondt som et "belte" akkurat over urinblæren liksom å bak i korsrygg til tider. Regner med at det er lille som presser seg nedover. Håper jeg i hvertfal :p

Jeg hadde lignende smerter når jeg våknet for et par dager siden. Jeg tenkte først at det var bekkenet som låste seg, men var nok en kombinasjon av at lille presset seg nedover og låst bekken eller noe :p Var ihvertfall ikke godt..

Jeg å får vondt som et "belte" akkurat over urinblæren liksom å bak i korsrygg til tider. Regner med at det er lille som presser seg nedover. Håper jeg i hvertfal :p
Ja, sånn er det beltet. Ikke vondt når jeg sitter, men straks jeg reiser meg og skal begynne å gå, så er det der...
Jeg hadde lignende smerter når jeg våknet for et par dager siden. Jeg tenkte først at det var bekkenet som låste seg, men var nok en kombinasjon av at lille presset seg nedover og låst bekken eller noe :p Var ihvertfall ikke godt..
Hvor lang tid tok det før det gikk over? Håper det gir seg utover dagen, for jeg kan jo ikke gjøre noe slik som det er nå. Lurer nesten på om jeg må be mannen om å finne frem krykkene til meg :o

Ja, sånn er det beltet. Ikke vondt når jeg sitter, men straks jeg reiser meg og skal begynne å gå, så er det der...

Hvor lang tid tok det før det gikk over? Håper det gir seg utover dagen, for jeg kan jo ikke gjøre noe slik som det er nå. Lurer nesten på om jeg må be mannen om å finne frem krykkene til meg :o

Her kommer det å går, kanskje et par-4 timer. Også gir det seg litt, håper det går over for deg. For meg hjelper det med varm dusj eller varmeflaske :)

Her kommer det å går, kanskje et par-4 timer. Også gir det seg litt, håper det går over for deg. For meg hjelper det med varm dusj eller varmeflaske :)
Ja, håper det gir seg litt hvertfall. Får ta en roligere dag på sofaen enn først beregnet. Hadde jo gledet meg til å få gjort litt idag. De planene må nok utgå i første omgang kjenner jeg...

Hvor lang tid tok det før det gikk over? Håper det gir seg utover dagen, for jeg kan jo ikke gjøre noe slik som det er nå. Lurer nesten på om jeg må be mannen om å finne frem krykkene til meg :eek:
Det tok vel 3-4 timer før jeg klarte å "fungere" normalt igjen.. Men måtte en natt til før jeg følte meg bedre i bekkenet igjen :) Jeg vil tro at som "mamma_til_snart_3" skriver at varmeflaske eller varmdusj vil kunne hjelpe for å lindre litt :) Det testet ikke jeg selv da :p

Det tok vel 3-4 timer før jeg klarte å "fungere" normalt igjen.. Men måtte en natt til før jeg følte meg bedre i bekkenet igjen :) Jeg vil tro at som "mamma_til_snart_3" skriver at varmeflaske eller varmdusj vil kunne hjelpe for å lindre litt :) Det testet ikke jeg selv da :p
Jeg får teste litt :p har ikke merket noe i bekkenet før nå, hvertfall ikke noe som kan sammenlignes med dette :p

Litt bedre nå. Kan hvertfall gå. Om ikke normalt, så tildels ok :P Nå er det menssmerter og kynnere som er verst. Blir sofa noen timer til :)

Æ hadde det samme som beinet falt litt. Har isas nerve i klem i bekkent. Tegn på bekknet åpner sæ mer som æ forsto

Hørtes ikke godt ut nei, har ikke opplevd det samme selv. Hvordan er det nå? :-)
Nå går det mye bedre. Klarer å gå normalt, men beltet rundt magen kommer og går. Har merket mye mer aktivitet i kynnere idag, etter at jeg sykemeldte meg for to uker siden har det egentlig vært fint lite kynnere, men idag har det vært mye. Ganske heftig til tider. Mulig det var noen nerver i klem rundt bekkenet i formiddag. Er jo lov å håpe at det er et slags tegn på noe, men jeg er nok altfor utålmodig bare :p har hvertfall slappet av idag, og det er jo bra :)

Back
Topp