Vi skal straks ut, skal gå tur i frognerparkenellers har morgenen vært veldig slapp
![]()
Så kjekt da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal straks ut, skal gå tur i frognerparkenellers har morgenen vært veldig slapp
![]()
Tja, litt kanskje?!Noen som skal skravle i kveld?
Det klarer vel dere?For de som klarer å stå på de hvertfall; )
Må nyte sola når den først er herSå kjekt damå vel en tur ut vi og etterhvert... Lufte hund og barn
![]()
Litt snop gjør nok susen
God bedring til minstemann![]()
Så koseligPlutselig hadde vi laget bolledeig og tuppa har bestemt at vi skal lage kanelsnurrer og ha med oss til farmor![]()
Ja prøver å foreslå det men mini hyler om han vet jeg er hjemme. Gubben er også somregel hjemme midt i leggetiden også når jeg ikke er på kveldsvakt og da er det håpløst å bytte. Da nytter det ikke at gubben overtar uten at det blir enda mer spetakkel. Er nok sant som du sier, i har nok en egen lukt vi mødreDa foreslår jeg at mannen tar seg av legging i en periodeer nok noe med denne mammalukta!
![]()
Hvis mini sovner greit så tenkte jeg meg inn hit litt jaNoen som skal skravle i kveld?
hahaha samme her i huset.. føler vi alltid er forsinka ut døraHaha samboer er også veeeldig treg, Albert Åberg "ja jeg skal bare"![]()
har du det bra?Næmmen hei på du og![]()
![]()
Stakkars lille.Dagens første måltid kl 07:30 holdt seg nede..
Ville ikke ha mat før kl 12.. Da kom alt i retur..
Stakkar lille gutten min
God søndag til deg ogsåGod søndag jenter![]()
takk takk.. hadde håpet på en ute dag i dag. Eller ett besøk til familien..Stakkars lille.
Masse god bedring til han

God søndag til deg også!God søndag jenter![]()
Du må skjerpe degHepp!
Ja, har vært dårlig på skravling i det siste gitt![]()
fy skam...
Alt bra der?![]()
Kos dere masse idagFår vel komme oss ut på skøyter mens det er sol
Må jo tilbake til håndballkamper også![]()
Gjærbakst, hovedsakelig til fryseren. Upcomming bursdager...Hva skal du bake?
Fikk lyst til å bake jeg også, så en oppskrift på en sjokoladekake som så fantastisk god ut men har ikke alt av ingredienser og rekker ikke å bake den ferdig før vi skal til foreldrene mine