He he det er bra når det er sånnTakk,tuppa lengter etter farmor da hun har vært 2 uker i Syden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he det er bra når det er sånnTakk,tuppa lengter etter farmor da hun har vært 2 uker i Syden![]()
Ah nå fikk jeg lyst å bakeHva skal du bake?
Fikk lyst til å bake jeg også, så en oppskrift på en sjokoladekake som så fantastisk god ut men har ikke alt av ingredienser og rekker ikke å bake den ferdig før vi skal til foreldrene mine
Hoho er jeg trøtt nok kan jeg sove hvor som helstklarer ikke sove i bilen. jeg må ligge jeg![]()
Off nei da er ikke det å gå ut noen god ideTror ikke vi skal så mye ute, blåser litt å med mine ører så er det da ikke lurt å være ute
God morgen å god søndagHei heeei! God søndag alle!![]()
Litt ut må vi men ikke skitur som jeg tenkte..Off nei da er ikke det å gå ut noen god ide![]()
God morgen å god søndagplaner for dagen?
Mannen rydda bilen i går. Støvsugde osvLitt ut må vi men ikke skitur som jeg tenkte..
Skal rydde bil hvertfall![]()
Vi skal straks ut, skal gå tur i frognerparkenNope, ingen planer.. Er en ganske sløv dagdu da?
Jada er bra herJa, her er alt bra
Der og?
He he det kan være lurt å haMannen rydda bilen i går. Støvsugde osv
Ååh skitur, nå fikk jeg lyst til å gå på skimå bare kjøpe meg ski først
![]()
Å der er det så koseligVi skal straks ut, skal gå tur i frognerparkenellers har morgenen vært veldig slapp
![]()
hehe samboeren min kan sove hvor og når som helstHoho er jeg trøtt nok kan jeg sove hvor som helst
Haha så har jeg endelig klart å dytte gubben inn på badetKLE PÅ DEG!!

næmmen hei på du!?Hei heeei! God søndag alle!![]()
Ja, hun er veldig glad i farmorHe he det er bra når det er sånn
Næmmen, for en helg!!Fytti
Dette er bare ikke vår helg.
Den starter med at vi holder på å bli frontkollidert av en idiot som tar en livsfarlig forbikjøring til stress med sure svigerforeldre som ikke respekterer at vi har baby. Og med baby kommer tidsskjema for oss. Og at hun må mates når maten er på bordet er sånn som skjer. At de måtte ha middag 5 var visst helt krise. Vi bad aldri om å bli invitert heller... ingen respekt for at vi hadde hus og overta halv 7.
Kvelden ender i at mamma klarer på merkeli vis og rygge inn i vår bil utenfor her.. trøsten er at ingen er skada av helga og det kun er materielt.
Men bilen vår har mye skader![]()
![]()
Så snille dere erPlutselig hadde vi laget bolledeig og tuppa har bestemt at vi skal lage kanelsnurrer og ha med oss til farmor![]()