Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble ikke en flott kveld. Men men. Virkelig ikke vår helgTakk for detSå får dere ha en fin kveld
![]()
De ble sure fordi vi måtte mate jenta ferdig før vi kunne komme til bordet...De derre svigersa dine altså. De høres ikke helt gode ut...
Håper alt går bra med overtagelsen da![]()
Tusen Takk like såHei, så koselig å se deg igjen![]()
Takk♡ trengte det med den helga vi har hatt. Kvelden endte med at bilen vår ble rygga iKlem sendes din vei
Uff. Håper virkelig det kun er hoste og feber. Spysjuka er virkelig ikke å ettertrakte. God bedring til gjengen!Takk for det
Går heldigvis en hel del bedre nå. Har akkurat lagt en liten feberklump med 39,5 i temp, så er greit å "være i form til" å pleie ham og passe på litt ekstra i natt. Håper bare han ikke får spysyka også, for nå ser det mest ut som han har hoppet over den og gått rett i forkjølelsen som storebror fikk etter spyinga. Mye bedre med "bare" hoste og feber![]()
Kvalme har eg haft i noen uker. hodepine har eg haft fra starten av å har enda .Det skjønner jeg :/ har du vært plaget i tidligere svangerskap?
Dårlige hendelser?Går fort fremover altså
Med oss går det braen helt sinnsyk helg med mange dårlige hendelser. Men overtok huset vi skl leie idag
![]()
Ååja. Les siste posten min her så ser du.Dårlige hendelser?
Uff. Håper virkelig det kun er hoste og feber. Spysjuka er virkelig ikke å ettertrakte. God bedring til gjengen!![]()
Ånei :/ håper lillemann blir fort frisk!Tusen takk
Har vært på legevakta med minstemann på grunn av høy feber nå, og enten er det begynnende ørebetennelse (tidlig enda i så fall), eller en virusinfeksjon. Så vi får bare følge med, pleie ham og håpe det går raskt over, og at spysyka fortsatt holder seg unna ham![]()
Ånei :/ håper lillemann blir fort frisk!
Ha ei god nattTakk
Nå skal jeg komme meg i seng, 2 timer på legevakta er slitsomt. Du får ha en fortsatt fin natt![]()
Huff, får håpe at dagen i morgen blir bedre!Ha ei god nattjeg er påtur i seng. Venter på at badet skal bli ledig. Hatt en mildt sagt dritt helg så ting har tatt tid idag
Uff før en helg ja. Så bra att allt gick bra me dereFytti
Dette er bare ikke vår helg.
Den starter med at vi holder på å bli frontkollidert av en idiot som tar en livsfarlig forbikjøring til stress med sure svigerforeldre som ikke respekterer at vi har baby. Og med baby kommer tidsskjema for oss. Og at hun må mates når maten er på bordet er sånn som skjer. At de måtte ha middag 5 var visst helt krise. Vi bad aldri om å bli invitert heller... ingen respekt for at vi hadde hus og overta halv 7.
Kvelden ender i at mamma klarer på merkeli vis og rygge inn i vår bil utenfor her.. trøsten er at ingen er skada av helga og det kun er materielt.
Men bilen vår har mye skader![]()
![]()
Ha ei god nattjeg er påtur i seng. Venter på at badet skal bli ledig. Hatt en mildt sagt dritt helg så ting har tatt tid idag
Håper og det... vi blir igjen hos mine foreldre jeg og frøkna. Så jeg kan dra i huset og ordne litt. Satser på den blir bedre.Huff, får håpe at dagen i morgen blir bedre!
Uff før en helg ja. Så bra att allt gick bra me dereveldigt synd att de blev mye skader på bilen
. Før en svigerforeldre . Kan de ikkje førstå en baby som trenger mat . Drit i de. Eg hade aldrig besøkt de igjen.
Klem till deg
Håper på det. NattaHåper morgendagen blir bedre, så får du sove godt daGod natt
![]()