Hun er faktisk våken enda.. ble litt oppgiret rett før sengen og la seg 15 min for sein og da var det gjort... huff.Krysser fingre for det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun er faktisk våken enda.. ble litt oppgiret rett før sengen og la seg 15 min for sein og da var det gjort... huff.Krysser fingre for det![]()
Nei, han er vel for stor.Det er det, ikke ofte kengubarnet har tid til det lenger
Lørdag er en kjip TV-kveldKjenner jeg begynner å bli sulten nå....
Er det noe spennende på TV i kveld jeg kan se mens jeg spiser?
Av ymse årsakerHvorfor ikke i tilfelle?![]()
Herlig når ting går fortere enn forventetJa og fikk den tilbake før jeg forventet det også. De estimerte 1 uke og skulle sende den på tirsdag som var. Fikk melding igår om at den var kommet tilbake og klar for å hentes
![]()
spellemann ?Kjenner jeg begynner å bli sulten nå....
Er det noe spennende på TV i kveld jeg kan se mens jeg spiser?
Har du sånn greie med å bare svare på god morgen og kveld innlegga mine ?God kveld![]()
Da skal vi ha grønnsaksuppe. Gleder meg allerede[emoji14]Skal ikke ha kylling før i morgen, vi
Blir ofte sulten av å henge herSulten, jeg. Ble enda mer sulten av å lese om kylling her inne.
Takk for detKlapp på skuldra til deg![]()
Bruker han smokk da?Tuller i starten helt til han oppdager vi ikke er der. Da gråter han til vi kommer inn igjen og skal ha kos
Yes vil heller være med vennerNei, han er vel for stor.
Kan ikke skjønne detBlir ofte sulten av å henge her![]()
Æsj daHun er faktisk våken enda.. ble litt oppgiret rett før sengen og la seg 15 min for sein og da var det gjort... huff.
Akkurat jaAv ymse årsaker
Flaks at jeg er så lat at jeg ikke gidder å lage meg mat[emoji14]Neida. Jeg har baby oppå meg så kan ikke.Blir ofte sulten av å henge her![]()
Svarer på det meste jegspellemann ?
Har du sånn greie med å bare svare på god morgen og kveld innlegga mine ?![]()
Ble du klokere ?Akkurat ja![]()
Får ikke gjort stort når man er en levende madrassFlaks at jeg er så lat at jeg ikke gidder å lage meg mat[emoji14]Neida. Jeg har baby oppå meg så kan ikke.
Ikke veldig, men littBle du klokere ?![]()