whatthewhat
Glad i forumet
Er det noen som har Noen gode ideer for utdrikningslag? Alle ideer mottas med takk:-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen som har Noen gode ideer for utdrikningslag? Alle ideer mottas med takk:-D
Jeg har vært i ett hvor vi bedrev generell utdriting før vi dro på sumobryting og deretter grillfest. Grillfesten var det eneste jeg hadde glede av
I mitt utdrikkningslag var jeg og forloveren min på lunsj og så på spa hvor jeg fikk massasje. Så møtte vi gjengen på sjokoladeverksted. Deretter gikk vi på et utested og hadde drinker før vi hadde rekefest på en seilbåt på gandsfjorden resten av kvelden. Det var 100% magisk. Jeg syns samvær (og spa) var det beste, så kunne klart meg uten sjokoladen, men var veldig koselig det og. Båtturen var heeeelt fantastisk.
Det var det! Jeg ville ikke ha utdrikningslag (så feil kan man ta! nest beste dagen i mitt liv!) og trodde bare vi skulle på en av våre vanlige lunsjer. Og fordi jeg ikke ville ha, så fikk aldri forloveren en liste over folk jeg ville ha med. Så vi var bare den lille stavangergjengen vår på fem jenter, og det syns jeg faktisk var helt perfekt! Syns ofte det blir litt rare sammensettinger når mange jenter fra her og der skal møtes og ha det gøy en dag. Blir så bli kjent-prega. Og ikke alle passer godt sammen.Høres fantastisk ut..![]()
Jeg har vært i ett hvor vi bedrev generell utdriting før vi dro på sumobryting og deretter grillfest. Grillfesten var det eneste jeg hadde glede av
I mitt utdrikkningslag var jeg og forloveren min på lunsj og så på spa hvor jeg fikk massasje. Så møtte vi gjengen på sjokoladeverksted. Deretter gikk vi på et utested og hadde drinker før vi hadde rekefest på en seilbåt på gandsfjorden resten av kvelden. Det var 100% magisk. Jeg syns samvær (og spa) var det beste, så kunne klart meg uten sjokoladen, men var veldig koselig det og. Båtturen var heeeelt fantastisk.
Jaa! Litt koselig at det ble spurt om det her, begynner å bli en stund siden sist jeg tenkte på det. Fine minner!Åh, hørtes fantastisk ut!!
Jaa! Litt koselig at det ble spurt om det her, begynner å bli en stund siden sist jeg tenkte på det. Fine minner!
Det var det! Jeg ville ikke ha utdrikningslag (så feil kan man ta! nest beste dagen i mitt liv!) og trodde bare vi skulle på en av våre vanlige lunsjer. Og fordi jeg ikke ville ha, så fikk aldri forloveren en liste over folk jeg ville ha med. Så vi var bare den lille stavangergjengen vår på fem jenter, og det syns jeg faktisk var helt perfekt! Syns ofte det blir litt rare sammensettinger når mange jenter fra her og der skal møtes og ha det gøy en dag. Blir så bli kjent-prega. Og ikke alle passer godt sammen.
Ja, bryllupsdagen var den beste! Kan hende det kommer bedre dager såklart, men jeg regner med de som allerede har værtOg den beste var bryllupsdagen? Eller har det ikke vært ennå?. Koselig at de gjorde litt ut av det for det
. Søte forlover
Og ja er absolutt best med de få og nære enn mange fra overalt!
. Da kan man alle snakke om de samme kjente tingene..
. Hva gjorde dere på spa dagen? Føler jeg vil ha noe a la som du hadde her
![]()
Ja, bryllupsdagen var den beste! Kan hende det kommer bedre dager såklart, men jeg regner med de som allerede har vært
Alt dette var på samme dag, så vi fikk litt liten tid på spa. Kunne gjerne heller hengt lenger på spaet og droppa sjokoladekurset kanskje, eller droppa lunsjen i forkant. Men var jo bra med mat da
Først gikk vi rundt og prøvde de forskjellige rommene og bassengene mens vi skravla og kosa oss, også fikk jeg 40 min klassisk massasje. Også måtte vi videre![]()
Den var ganske tradisjonell! Ville egentlig bare bli gift og ikke gjøre noe mer av det, men så vima jeg meg til å kjøpe en brudekjole etter en vinlunsj med venninna mi. Og da fant jeg ut av at jaaaveeeelsåtarvidetikirkada, og vips trengte vi lokale og greier. Var et lite bryllup med ca 30 gjester, og vi var på et vakkert loveloft med svær eplehage utenfor.Så deilig. Det er virkelig godt med spa og massasje. Det gjør noe med sjela
. Hvis jeg blir forlover engang så skal jeg prøve å sette av mye tid til spa
![]()
. Hvordan var bryllupsdagen??
. Er litt nysgjerrig på sånt, er ikke gift ennå selv
![]()
Den var ganske tradisjonell! Ville egentlig bare bli gift og ikke gjøre noe mer av det, men så vima jeg meg til å kjøpe en brudekjole etter en vinlunsj med venninna mi. Og da fant jeg ut av at jaaaveeeelsåtarvidetikirkada, og vips trengte vi lokale og greier. Var et lite bryllup med ca 30 gjester, og vi var på et vakkert loveloft med svær eplehage utenfor.
Hele dagen var en eneste lykkerus! Hadde hotellfrokost med forloverene mine på morgenen, før frisør og skifting. Skravling og fjasing og latter. Også var jeg faktisk litt nervøs! (Det hadde jeg ikke forventa, bare fnøs av alle som spurte om nerver, men på selve dagen så kom de) Så var det så fint i kirken! Og mannen var så fin og jeg var bare utrolig lykkelig. Vi fikk fint vær og hadde kjempegøy fotografering i skogen før kjempefin fest etterpå. En høydare! Men omstendighetene kunne nok vært hipp som happ. Lykkerusen hadde nok vært det okke som. Men var veldig deilig å ha hele familien der![]()
Har den ennå! Kosta 11000, og det syns jeg er helt latterlig å bruke på en kjole som skal brukes en dag, men sånn går det med vin, haha. Men det er jo faktisk av det billigere slaget. Var chiffonkjole, kjempefin syns jeg. Følte meg veldig utkledd og karnevalaktig i prinsessekjolene.Hørtes ut som en koselig dag! Og så deilig at du ikke blir sånn mega nervøs! Hakke lyst til å bli det selv, men dæven det er en stor dag! Kommer sikkert til å bli det selv om jeg ikke vil.. hehehe. Også så iddylisk med loveloft og eplehage og greier. Heldig med fint vær, ren flaks!! Spes med den sommern vi hadde i fjor
![]()
. Men la oss håpe ikke det fortsetter å være normalen.. vi fortjener noen gode somre igjen nå
. Hvordan var kjolen? Har du den ennå?
dyr?
Har den ennå! Kosta 11000, og det syns jeg er helt latterlig å bruke på en kjole som skal brukes en dag, men sånn går det med vin, haha. Men det er jo faktisk av det billigere slaget. Var chiffonkjole, kjempefin syns jeg. Følte meg veldig utkledd og karnevalaktig i prinsessekjolene.
Bryllupet var i mai, og det regna hver dag hele uka, utenom akkurat lørdagen.