Skravletråd januar

Uff da,,vil han ikke ha mat?

Han har hvert forkjøla og pjusk en stund nå, de 2 siste mnd har han vel hvert fin 1 ukes tid før han starter på nytt. Og nå er vist matlysten så og si borte.. så i går spiste han 1 tynn stripe av brød og 2 skjeer grøt og litt melk... og nå er jeg gått tom for ideer om hva som kan friste så bare passer på at han tisser og så tar jeg det derfra..

Muligens på butikken en liten tur, men er så surt ute at det frister ikke. Ellers litt smått som burde hvert gjort her hjemme så jeg og en bursdagsgave som skulle hvert bytta. Men da må jeg på ett senter som er ca 30 min unna så får se.. må ikke ut men kjenner jeg har hvert inne en stund, så hadde hvert greit å få lufta seg litt...
Greit å komme seg ut litt ;) føler jeg også har vært inne i flere dager :o

Han har hvert forkjøla og pjusk en stund nå, de 2 siste mnd har han vel hvert fin 1 ukes tid før han starter på nytt. Og nå er vist matlysten så og si borte.. så i går spiste han 1 tynn stripe av brød og 2 skjeer grøt og litt melk... og nå er jeg gått tom for ideer om hva som kan friste så bare passer på at han tisser og så tar jeg det derfra..
Så kjedelig. Vil han ikke ha smoothie heller?

Tar en tur til byen og handle litt. Ha en flott søndag :) :)

Det er litt mer krise enn min handling ja :p tenker knøttet setter pris på at du kjøper inn mme ja Hehe holdt på å gå tom en gang og fikk litt panikk, melken han går på er bestillingsvare på apoteket så vanskelig å få tak i om jeg skulle være uheldig å gå tom..
da kan det fort bli litt krise ja.. vi bruker heldigvis NAN vi da :)

For en unge jeg har. Hyler, gråter og er utrøstelig og bare skaper seg fordi jeg ikke gidder å stå og holde han på kjøkkenet og stå og se på kjøkkenbenken. Det ville tydeligvis han men vi var ferdig på kjøkkenet så satt oss i stuen. Det passet ikke mini så da var hylekonserten igang.
Hehe, en bestemt liten herremann:P

Varmestua ? Hva er det ?
Det er ei gamme oppi lysløypa som er åpen for alle. :)
Bål/grillplass og benker osv.

Mammaen til ei i barnehagen spurte tidligere i uka om Vesla ville være med å ake der i dag.
Men siden det ikke er så mye snø igjen så ble det bare "vanlig skogstur". :)

Back
Topp