kjenner følelsenKlær lagt sammen
Kjøkken ryddet
Plukket opp litt her og der på stuen.
Lei av rotete hus, så nå skal jeg ut og bort med det som står oppå skap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kjenner følelsenKlær lagt sammen
Kjøkken ryddet
Minst muliggod morgen jenter!
hva skjer i dag?
Vi har altfor mye. Alt kan ikke tas ort da men det som ikke brukes skal bortkjenner følelsen![]()
Klær lagt sammen
Kjøkken ryddet
snart ferdig med klesvasken her for helgen.Her har jeg egentlig helt frem til lillebror sin leggetid på å gjøre det, men ikke noe stor krise om jeg må vente til mandag. Kan vaske noen andre klær og ta ullen på mandag. Men hadde hvert greit å få unna All klesvask i helgen..
Hoho nei i natt var ikke nattesøvnen den besteNei ikke i det hele tatt.
Du da?
skjønte det.. hadde en sånn runde for ikke lenge siden.Vi har altfor mye. Alt kan ikke tas ort da men det som ikke brukes skal bort
tenkte jeg kaaaaanskje skulle trille en tur i dag.. meeeeeen.. jeg får seMinst mulig
Litt rydding av hus
Og om hodet blir bedre så blir det en treningsøkt
Vi skal prøve å vaske leiligheten. Eller mannen vasker mens jeg triller turGod morgen![]()
Hva er dagens planer?
snart ferdig med klesvasken her for helgen.
Men trenger MME ellers blir det dårlig med melk op knøtte i morgen![]()
Ja fått gjort litt men mye igjen.Du har nå fått gjort en del daher har jeg bare rydda på stua og lagt lillebror for en lur foreløpig. Men en del ting som bør gjøres oppdaget jeg da
men det får bli når han er våken, nå er det sløvet for hu mor. Han sover vanligvis ikke så lenge på denne luren lenger så Hehe
Å fillern, der kom jeg på at jeg må på apoteketDet er litt mer krise enn min handling jatenker knøttet setter pris på at du kjøper inn mme ja Hehe holdt på å gå tom en gang og fikk litt panikk, melken han går på er bestillingsvare på apoteket så vanskelig å få tak i om jeg skulle være uheldig å gå tom..
Ha ha er det glatt hos dere?tenkte jeg kaaaaanskje skulle trille en tur i dag.. meeeeeen.. jeg får se![]()
Vi også men glemte ett par ting ser jegskjønte det.. hadde en sånn runde for ikke lenge siden.
Hva slags klær trenger han?Vi skal prøve å vaske leiligheten. Eller mannen vasker mens jeg triller turmuligens blir det en liten shopping runde, baby J må ha mere klær.
Hva med deg?
Vi skal prøve å vaske leiligheten. Eller mannen vasker mens jeg triller turmuligens blir det en liten shopping runde, baby J må ha mere klær.
Hva med deg?
Ja fått gjort litt men mye igjen.
Må ut med pappen og søppel også, mannen skal ta med papp på gjenvinningsstasjpnen
Å fillern, der kom jeg på at jeg må på apoteket
Ha ha lukta den så vondtMå ut med søppel jeg og kjente jeg når jeg skulle kaste noe søppel, for ikke å snakke om når jeg skifta bleie på lillebror
Godt jeg minte deg på det da, bare kjipt når man kommer på at det er ting man må gjøre![]()
Ha ha lukta den så vondt
Tror jeg ringer de, resepten har de liggende så
Uff da,,vil han ikke ha mat?Uff ja, men kan ikke skjønne at det skal lukte sååå når han omtrent ikke spiser om dagen
Ja det er veldig greit, det gjør jeg med melka så jeg bare kan komme å hente den![]()