Elsker baby i senga.Hehe Herlig med baby i senga da
Blir vel aldri kvitt den heller, akkurat som med alt annet av husarbeid![]()
Samsover alltid med dem det første året eller to. Det er så praktisk når jeg ammer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Elsker baby i senga.Hehe Herlig med baby i senga da
Blir vel aldri kvitt den heller, akkurat som med alt annet av husarbeid![]()
Ja jeg må nesten detDa er det kanskje greit å høre på mannen![]()
Å pleie meg selvGod morgen
Hva er dagens planer?
Elsker baby i senga.
Samsover alltid med dem det første året eller to. Det er så praktisk når jeg ammer.
He he han vil bestemmeFor en unge jeg har. Hyler, gråter og er utrøstelig og bare skaper seg fordi jeg ikke gidder å stå og holde han på kjøkkenet og stå og se på kjøkkenbenken. Det ville tydeligvis han men vi var ferdig på kjøkkenet så satt oss i stuen. Det passet ikke mini så da var hylekonserten igang.
Å pleie meg selv
Auch da . Det hadde ikke vært godtHadde ikke jeg sett borti lekegrinda så hadde snuppa spist et par linser !! Bra mann...
SelvfølgeligHe he han vil bestemme
På vei til å bli detEr du syk?
He he er greit de har litt vilje daSelvfølgelig. Kommer til å bli en bestemt gutt som vet hva han vil med årene tenker jeg
På vei til å bli det
Halsvondt
Hodevondt
Og øret var vondt fra før
God morgen
Planer for dagen?![]()
En tur på Skoda, og en tur på apoteket. Annet enn det så er mannen kvalmAuch da . Det hadde ikke vært godt
Takk, skal det for til uka må jeg være helt friskDet hørtes ikke godt ut! Du får pleie godt med deg selv og ha riktig god bedring![]()
Takk, skal det for til uka må jeg være helt frisk
Jobber , turntrening med kb på mandag , møte venninne ++Hva skjer til uka?
Jobber , turntrening med kb på mandag , møte venninne ++
Det er det.Jeg skjønner, nok å finne på da ja.
Det er det.
Vil ikke være syk når jeg har svart ja til å jobbe heller