Kommer vel et svar i løpet av kveldenDet burde det helt klart..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer vel et svar i løpet av kveldenDet burde det helt klart..
Er for tidligHvorfor ikke???
Håper det, men redd vi må vente til i morgen.Kommer vel et svar i løpet av kvelden
Den må jo evt spilles i morgen så det spørs vel om de venter så lengeHåper det, men redd vi må vente til i morgen.
Da er det vel på vei mot meg.. varte det lenge?Her har det verste passert nå. Det blåser for all del, men ikke like intenst.
Nei, det intense var egentlig bare et par timer.Da er det vel på vei mot meg.. varte det lenge?
Okei,takk. Greit å vite hvor lenge jeg må holde pusten.Nei, det intense var egentlig bare et par timer.
Okei,takk. Greit å vite hvor lenge jeg må holde pusten.
håper du får sove. Vinden tar deg ikkeSå var jeg i seng. Hører ikke annet enn vind ute. Dette kommer til å bli ei lang natt for meg eg jeg redd..
Det er jo ikke farlig. Hold deg inne, så går det bra. Å vandre gatelangs, og komme i avisa for "folk måtte søke dekning" er liksom bare flaut, politiet har bedt folk holde seg inne, da holder man seg inne.
Hehe, neida. Fornuften forteller meg jo at jeg er trygg. Jeg har bare så lenge jeg kan huske vært redd og skeptisk til været. Jeg er den som gråter og synger høyest under tordenvær.håper du får sove. Vinden tar deg ikke
får håpe det !Håper vi slipper 3 år.
Mannen vil venteBare å kjøre på![]()
Dette går bra snuppa. Over før du vet ordet av det ♡♡Så var jeg i seng. Hører ikke annet enn vind ute. Dette kommer til å bli ei lang natt for meg eg jeg redd..
Skjønner.Hehe, neida. Fornuften forteller meg jo at jeg er trygg. Jeg har bare så lenge jeg kan huske vært redd og skeptisk til været. Jeg er den som gråter og synger høyest under tordenvær.
Jeg tenker absolutt å holde meg innendørs, nå er jeg likeså skeptisk til at det kan være at noen av mine naboer inne har gjort forberedelser bra nok,som i at jeg er redd for at jeg ikke har gjort gode nok forberedelser. Jeg får jo ikke gjort noe med det uansett. Og skjer det noe,som om at et vindu skulle ryke eller det kommer gjenstander inn ruta så tar jeg med meg barna ned i kjelleren, dit kommer i allefall ikke vinden seg.
Så den rasjonelle delen av meg forteller meg jo at alt går fint. Resten av meg, ikke helt.
God morgenGod morgen!
God morgen!
God morgensovet godt?
God morgen ja.
Vil helst sove litt mer jeg da