Her er fokuset mer på å få ungene til å sovne i uværet.Mat!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Troooooor kanskje vinden er ved å løye. Altså, blåser gjør det nok til i morgen, men litt, bittelitt mindre kraft i takene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er fokuset mer på å få ungene til å sovne i uværet.Mat!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Det skjønner jeg.Her er fokuset mer på å få ungene til å sovne i uværet.
Troooooor kanskje vinden er ved å løye. Altså, blåser gjør det nok til i morgen, men litt, bittelitt mindre kraft i takene
En riktig god helg til deg ogsåInnom for å ønske dere en god helg![]()
Nop, har akkurat spistHar dere blåst bort?
Hva da?Nop, har akkurat spist![]()
Det skjønner jeg.
Er veldig glad det ikke er nå jeg skal fly til Trondheim
Har dere blåst bort?
Krysser fingrene for detHuff, jeg er redd for de få plankene som ligger igjen ute, men Snekkerne og pappa mente det skulle gå bra, så da håper jeg på det beste
Ja de var jo så flinkeSynd det ikke gikk veien![]()
Ja helt enig. Hadde vært bedre med 5 måls tap liksomSåå synd å ryke på så små marginer!
Det var de virkelig.Ja de var jo så flinke
Blåste heftig hørte jeg gjennom telefonen.Hvordan står det til? Det blåser heftig, men avhengig av hvor de bor. Det er jo et og annet uthus som har flydd, og et hustak tror jeg at jeg så i avisa før strømmen gikk. (den er tilbake nå)
Så de skulle levere protest nåDet var de virkelig.
Ja, jeg fikk med meg at de har levert. I følge ekspertene blir den nok avvist..Så de skulle levere protest nå
Skal bli værst etter midnatt, da har jeg planer om å soveHva med å sette deg nært rommet til lille pia di med ørepropper på og musikk. Så du ikke hører alt ♡♡
Nå har dem lagt inn protestJa helt enig. Hadde vært bedre med 5 måls tap liksom
Ikke enda. .Har dere blåst bort?