Ååja. Trodde deres strøm og gikk.Ikke vår strøm men strømmen hos kompisen
Er uværet ja
Nå har i vel snart det også![]()
Du skulle i utredning eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååja. Trodde deres strøm og gikk.Ikke vår strøm men strømmen hos kompisen
Er uværet ja
Nå har i vel snart det også![]()
Nei heldigvis ikkeÅåja. Trodde deres strøm og gikk.
Du skulle i utredning eller?
Håper ikke det er lenge igjen.Nei heldigvis ikke
Ja skal det
Hun må jo gi opp til sluttJaa. :/ håper det går seg til snart.
Litt er bedre enn ikke noeJa. Fikk seg en halvtime søvn. Ikke den beste luren. Men bedre enn ingen![]()
Flott, da stoler jeg på hamTakkbeskjeden er gitt til mannen som er sjåfør idag
![]()
Hihi. Han er den sjåføren jeg stoler mest påFlott, da stoler jeg på ham![]()
Jepp. Er detLitt er bedre enn ikke noe![]()
Det gjenstår å seHåper ikke det er lenge igjen.
hihi. Har jo enda et håp om at hun skal kunne ligge å sjorre og småpludre i senga til hun sovner. Så man slipper å henge over den halve nattaHun må jo gi opp til slutt![]()
Ikke fått noen videre dato for utredningen?Det gjenstår å se![]()
Skulle hatt time i fjor men de hadde visst lang ventetidIkke fått noen videre dato for utredningen?
Får få ut den spiralen da![]()
Uff. Det er dårlig sagt av de. Du burde være like Velkommen med eller uten babyen din. Du er ikke bare mamma med baby, du er jo også bare menneske som trenger og kommer til å dra plasser på egen hånd.
ja men gubben vil venteJa. Er så sinna på folk som tar slike sjanser. Det er ikke verd det. Aldri
HeheJeg er mer på "aldri igjen"![]()
Vente lenge eller med på å prøve snart?ja men gubben vil vente![]()
Ja jeg blir veldig lei meg, bestemora har kun tatt kontakt etter hun ble født, og ringer å sier hun vil se Miley, ja også dere da... Jeg har fortsatt følelser liksom
Hehe![]()
Offentlige ja.. søstra mi venta i årevis på å komme til utredning. Nå er hun snart på femte ivf forsøkSkulle hatt time i fjor men de hadde visst lang ventetid
Lego i bursdagsgave til en barnehagegutt og et stort fikentre til min brorJa, fikk detVar friskt kan man jo si
![]()
Hva kjøpte du da?
Kos deg med frihelgEndelig helg og 2 dager fri før 4 kveldsvakter på rad![]()
Da er det jo bare å slappe av littOk.. overtrøtt baby har akkurat sovna på meg.. legger jeg henne ned, våkner hun garantert. Strande litt i sofaen da![]()
Takk for detOffentlige ja.. søstra mi venta i årevis på å komme til utredning. Nå er hun snart på femte ivf forsøkkrysser fingrene!