Joggedress....

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Husker etter sist fødsel at jeg var helt avhengig av min super gode velour joggedress :p men hvor får jeg kjøpt dette nå? Leita på nett i går og fant bare på superkul.no til 399,- pr del.... Ikke var den fin heller...

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe? Orker virkelig ikke "runden" på senteret for å leite nå så greit med noen tips ;)

Cubus hadde noe før jul.
Og de har nettsider! Så du kan sjekke om det er håp om å finne før du drar ut ;)

Cubus er sikker vinner skjønner jeg ;) åssen farger har de der? Hva koster de? Litt sær på farger, føler ikke for hvit joggebukse etter fødsel :p

Cubus er sikker vinner skjønner jeg ;) åssen farger har de der? Hva koster de? Litt sær på farger, føler ikke for hvit joggebukse etter fødsel :p
Mange farger! Svart, mørk blå, rosa er de jeg kommer på i farten:) pris, hmm..199 pr del?? Husker ikke..

Forresten har de kjempe god "harem" bukse..vide ben med strikk nede. Har kjøpt en sann til etter fødsel. Er så mykt strikk rundt magen, og bredt! Så blir ikke vond å gå med etter fødsel:) den koster 149 kr :) svart, grå, blå finnes de i :)

Litt farger og velge mellom. :p

Vedlegg

• 1454058333134.jpg
    1454058333134.jpg
    26,1 KB · Visninger: 49
Forresten har de kjempe god "harem" bukse..vide ben med strikk nede. Har kjøpt en sann til etter fødsel. Er så mykt strikk rundt magen, og bredt! Så blir ikke vond å gå med etter fødsel:) den koster 149 kr :) svart, grå, blå finnes de i :)

På cubus? Er det disse "yoga buksene"? Har hørt så mye positivt om de :p blir nok en tur på cubus ja ;)

På cubus? Er det disse "yoga buksene"? Har hørt så mye positivt om de :p blir nok en tur på cubus ja ;)
Jeg brukte de i sommer da vi var i Hellas og jeg enda ikke var så gravid at jeg hadde mage, men likevel så gravid at jeg kunne brukt mammaklær :P

Har alltid brukt dem på lange bilturer og reiser. Brukte til og med en sånn på bryllupsdagen da jeg fikk sminke og ordnet håret og sånn, fordi de er akkurat litt penere enn joggebukser/pysjbukse og akkurat like behagelige ;)

Jeg brukte de i sommer da vi var i Hellas og jeg enda ikke var så gravid at jeg hadde mage, men likevel så gravid at jeg kunne brukt mammaklær :P

Har alltid brukt dem på lange bilturer og reiser. Brukte til og med en sånn på bryllupsdagen da jeg fikk sminke og ordnet håret og sånn, fordi de er akkurat litt penere enn joggebukser/pysjbukse og akkurat like behagelige ;)

Ahhh, nå vet jeg når jeg kan bruke min som jeg fikk i en sånn mammaklærpakke. Synes ikke den var så behagelig med magen, men kanskje den blir fin å ha på nå etter fødselen!

Jeg har sikkert 10 stk av de haremsbuksene, bruker nesten ikke annet. :p

Cubus hadde i går.
Jeg kjøpte joggebukse (ikke velour) og 2 andre løsere bukser som er megacomfy. Tenkte både på sykehuset og etter fødsel hjemme. Må jo gå i noe som ikke strammer.

Back
Topp